maandag 28 april 2014

Welcome to my life #17



En dan is de laatste week voor de meivakantie ook al voorbij! Heerlijk dat gevoel dat je twee weken lang niks verplicht bent :) Vorige week maandag had ik vrij, want toen was het Tweede Paasdag. Ook had ik mijn eerste ijsje van deze lente! Kijk je mee?



Maandag


Tweede paasdag! ´S morgens waren we om half 11 al op de Paasmarkt te vinden. Mijn aankoopjes: ~Sandaaltjes met kraaltjes, beetje Ibiza stijl.
~harembroek? ik weet het niet precies, ik noem hem mijn chillbroek :p
~Vaseline lichte bodylotion aloë fresh. (Heerlijke geur!)

Dinsdag


Lekker gezond bezig zeg! Op de markt hadden we ook zo´n lekkere aardbeien meegenomen!


Weer heel wat foto´s uitgezocht, bijgesneden etc.

Woensdag



Woensdagmiddag heb ik altijd vrij, yay! Ik maakte weer eens een tosti met salsa en kaas, heerlijk!


Iets nieuws ontdekt! Dit is stevige yoghurt/kwark met onderin een 'bosbessengelei'. Echt heel lekker! Je had ook nog perzik en passievrucht. Passievrucht is ook erg lekker.


Donderdag


Afgelopen weekend was er koningsnachtcross. Zegt de meesten van jullie misschien niets.. :p Donderdag stond alles al klaar.

Vrijdag


In een dorp hier in de buurt is pas een nieuwe ijssalon geopend. Vrijdag ging ik er eindelijk heen. Ze hadden de smaak bueno. Dat is echt mijn lievelingssmaak!



Zaterdag


Ik heb weer eens cakepops gemaakt! Alleen ik had iets te weinig beslag in de vorm gedaan, dus het zijn eerder halve cakepops. Artikel volgt nog :)


En zo ziet de nachtcross eruit... 

Zondag


Ik heb besloten dat ik een challenge ga doen! Ik ga de 30 day plank challenge doen. 


Dit zie ik ook niet vaak. Dat ze lekker liggen uit te rusten. Normaal lopen ze altijd rond of zitten ze in het nachthok.

Dat was mijn week! De komende twee weken heb ik meivakantie :) Ik heb helemaal niks op de planning staan. Lekker uitrusten, maar in de tweede week wel beginnen met leren. Na de meivakantie staan heb ik alweer proefwerken!
Hoe was jouw week?

1 opmerking: