zondag 27 april 2014

Mijn eerste challenge!




Als allereerste sorry dat er gister geen artikel online kwam! Maar vandaag komen er twee online, deze en nog een andere :)
Vorige week besloot ik dat ik eens een challenge wil proberen. Benieuwd welke challenge?






Ik ga de 30 day plank challenge doen. Deze oefening is goed voor je core. Core? Daar had ik nog niet van gehoord. Je core dat zijn je buik- en rugspieren. Ik wil met deze challenge bereiken dat ik er gewoon iets strakker uitzie. Mensen die mij kennen, zullen zeggen van: 'Je bent al erg slank, waarom zou je dit nou doen?' Ik vind een wat strakkere buik gewoon mooier uitzien.


Dertig dagen lang sta je een paar seconden/minuten als een 'plank'. De laatste dag van de challenge is vijf minuten! Ik ben erg benieuwd of ik deze challenge vol houd!

De oefening:


Vandaag begin ik al aan de challenge, samen met mijn zusje! :) Ik begin er bewust vandaag aan, anders ga ik het uitstellen en komt het er nooit van.
Doen jullie wel eens een challenge?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten