zondag 20 april 2014

Look of the day



Vandaag is het Pasen! Hopelijk hadden jullie een leuke eerste Paasdag. Ik in ieder geval wel :) Met Pasen heb ik toch wel wat 'fatsoenlijkere' kleren aan. Niet een saai shirtje, maar een wat meer opvallend shirtje. Niet een normale spijkerbroek, maar een gekleurde broek. Zo gaat dat bij mij altijd met feestdagen. :p Kijk je mee wat ik vandaag droeg?




Nog sorry dat er gister geen artikel kwam. Ik was gewoon niet in staat om er eentje te schrijven. Dat kan soms gebeuren, toch?
 En vandaag is hij een beetje laat. Dat komt, omdat we bij oma op bezoek gingen en dat werd wat later. Maar hé, beter laat dan nooit :)


 Wat ik vandaag droeg: een peplum top, beige broek en mijn nieuwe schoenen.



Mijn peplum top komt van top fashion (of zoiets dergelijks) af. Hij is helemaal van kant en is achter ietsje langer dan voor.


Mijn broek komt van diezelfde winkel af. Hij heeft een lichte beige kleur, dat soms een beetje geel lijkt.


Dit zijn mijn nieuwe zomerschoenen. En ik zie net dat er een stud mist. :( Na één dag te hebben gedragen. Erg jammer. Ik vind ze wel nog steeds erg leuk!


Ik droeg ook mijn kroontjes ring. Ik vind hem erg leuk, vooral omdat hij niet zo heel erg opvallend is.


Mijn make-up hield ik simpel. Ik droeg so hot, donut van Essence (Cookies&cream) en de donkerste kleur van het absolute nude palette van Catrice. Verder nog coral calling van Essence op mijn lippen. Ik bracht hem lichtjes aan. 


Dat was mijn look of the day!'
Draag jij iets 'speciaals' met Pasen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten