dinsdag 15 april 2014

Essence 183 be my lucky star & P2 050 royal residence



Afgelopen weekend had ik mijn nagels gelakt. Vandaag een dubbele review! :) Een blauw pastel kleurtje van p2 en een special effect lakje van Essence.




Essence 183 be my lucky star



 Het laatste special effect lakje van de nieuwe collectie van essence die ik met jullie bespreek. Ik begon met metal sugar, toen sparkling sugar en daarna jeans sugar. Ik eindig met een sparkle sand effect lakje genaamd be my lucky star.


Als eerste: wauw! Ik vind het echt een heel mooi lakje! Zilver met kleine glitters ook een paar grote duidelijke. Je hebt wel zeker drie lagen nodig voor een perfecte dekking. Ik heb twee lagen gebruikt en je ziet nog een blauwe gloed van de lak die eronder zit. Hij chipte na 2 à 3 dagen.
Het sand effect moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Het valt alweer tegen. Het is er gewoon niet echt. Je ziet het wel een beetje. Ik voel het op sommige nagels duidelijker dan bij andere. Het valt een beetje tegen! Had gewoon beter gekund.


Dit zijn nog even alle lakjes op een rij. Van links naar rechts: skyfall, baby you're a firework, blue-jeaned en be my lucky star. 
Ik vind Skyfall het mooiste. Deze had bij mij ook het beste sand/sugareffect. 
Be my lucky star koop je voor: €1,69 en de overige drie voor €1,99 
Let op: deze lakjes zijn in het tweede schap van Essence te koop

P2 050 royal residence


Dit is mijn laatste product dat ik review van de Dm. Een nagellak van p2. De Satin supreme lijn heeft allemaal zachte pastelkleuren. Ze zagen er allemaal zo mooi uit! Ik kon haast niet kiezen. Uiteindelijk koos ik voor een blauwe kleur. Het liefst nam ik er een stuk of 3 van mee, maar dat deed ik niet, omdat het een budgetmerk is (yay) en daarom was ik niet zeker van de dekking. 


Ik koos voor de blauwe kleur 050 royal residence. Je kan ook nog kiezen voor bijvoorbeeld: roze, paars, bruin, geel, oranje etc. Veel keus! :)


Ik was best wel verbaast over de dekking van dit lakje. Na twee redelijk dikke lagen zag het er al goed uit. Voor de zekerheid zou ik drie lagen doen, dan ben je zeker van een goede dekking. Na twee dagen een eerste klein chipje. Voor €2,25 is dit een goed lakje! Van deze lijn zou ik graag nog meer lakjes willen! :) Helaas gaan we binnenkort toch niet naar de Dm, maar ja. Ik moet maar eens gaan letten op mijn centjes! :p Haha, is dus misschien maar beter!

Nog maar een paar foto's zonder flits.




Ik ben wel tevreden over de twee lakjes. Hoewel het sandeffect van Essence beter kon, vind ik hem wel nog erg mooi. Ik denk dat de zilveren lak vooral mooi is als je bijvoorbeeld alleen je ringvingernagel in die kleur lakt en de andere nagels in een pastelkleur.

Kende jij p2 nagellak al? En heb jij special effect lakjes van Essence?

2 opmerkingen: