donderdag 27 maart 2014

Tag: Another blogging tag


Jep, alweer een tag. Ik zag deze tag staan op de blog van Savannah. Ik vond hem erg leuk en wou hem ook overnemen. Dat heb ik dus gedaan! Vandaag dus de another blogging tag.




Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Ik vind de lay-out er te simpel/normaal uitzien. Ook een beetje leeg. Ik weet alleen niet wat er zou moeten plaatsen, maar daar ga ik binnenkort naar kijken. Ik wil het gewoon er mooi en wat professioneler uit laten zien.
Wat ik zo zeker wil houden is het kleurenpalet denk ik. Ik vind het zo wel mooi. Wit met roze. Ik wou hem eerst helemaal wit, maar dat zag er saai uit!




Doe je alles voor je blog alleen?
Op het moment wel ja. Ik heb alleen een vriendin gevraagd om de header te tekenen, dus niet helemaal. Ik ben wel erg blij met het resultaat. Ze wou hem opnieuw tekenen, daar gaat ze binnenkort mee beginnen. Ik ben erg benieuwd! :)
Welk cijfer zou je je eigen blog geven     
Uhm... Dit is lastig. Ik denk 6,5 of 7 iets in die richting. Ik vind hem gewoon niet 'apart' genoeg, een beetje gewoontjes of niet?       
Verdien je geld met bloggen?
Nope. Ik zou het wel willen. Gewoon beginnen met een kleine advertentie. Ik wil niet zo'n blog die helemaal vol staat met advertenties. Dan ben je eerder een reclamebord dan een blog :p

Lisanneleeft.nl
Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel eens minder leuks meegemaakt door je blog?
Een nadeel.. Het is misschien wel een nadeel als je echt een bekende blogger wilt worden, want dan moet je je kunnen onderscheiden van de rest. Soms kan dat erg moeilijk zijn. 
Voor mij persoonlijk is het een nadeel als ik geen artikel kan plaatsen. Dan voel ik me zo schuldig en ben ik ook echt niet blij.
Hoe vaak wordt je blog dagelijks bekeken?
Als ik een artikel plaats meestal tussen de 30 en 50 keer. Het verschilt gewoon erg vaak. Soms heb ik uitschieters naar de 80. Nog niet zoveel :(
Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Ik klik meteen weg als ik vind dat degene niet fijn schrijft. Bijvoorbeeld veel spelfouten. Dat leest gewoon niet fijn. Ik blijf hangen als de artikelen me aanspreken en als degene aardig lijkt. Dat klinkt heel raar, maar soms merk ik als ik een artikel lees dat die persoon gewoon aardig lijkt.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Nog niet. Zou ik wel heel erg graag willen! Dat lijkt mij ook een van de leuke dingen van het bloggen, nieuwe mensen ontmoeten. Meestal hebben die ongeveer dezelfde interesses, als je over hetzelfde blog :)
Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Persoonlijk bloggen doe ik zelf ook wel eens. Ik hou er wel rekening mee met wat ik dan schrijf. Soms dan denk ik van: interesseert jullie dit wel? Maar ja, het is fijn om soms even zo'n artikel te schrijven. 
Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? 
Ik denk dat ik dit zeker nog wel een tijdje vol houd! Het bloggen bevalt me erg goed. Ik weet nog in het begon was ik een beetje onzeker over hoe ik schreef. Ik was erg voorzichtig. Dat is nu al minder. Hoe mijn blog zich gaat ontwikkelen weet ik echt niet. Ik hoop dat ik de honderd volgers haal, dat is op het moment een doel van mij. Het lijkt mij gewoon zo leuk om wat bekender te zijn. Op het moment heb ik 24 volgers. Welk doel ik ook nog heb is een eigen domein, maar dat weten jullie misschien al :p




Wanneer zou je stoppen?
Wanneer ik zou stoppen? Nooit! Nee, ik heb geen idee. Wanneer zou ik willen stoppen? Misschien neem ik wel eens een time-out door school. Dan blog ik bijvoorbeeld een paar weken niet. Ik weet het eigenlijk niet. Als mijn blog na 2 jaar nog steeds zo is?
Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50000 euro?
Jep. Dan koop ik een eigen domein! Haha, dan begin ik gewoon weer opnieuw, maar dan met een eigen domein. :) Als dat niet mag, zou ik het eerlijk eigenlijk niet weten. Dit is echt zo'n killer keuze... 





Welke dingen gebruik jij om te bloggen (denk aan: laptop, schriftjes, apps etc.)
Ik gebruik:
- Nikon coolpix s3100
- Soms een mini lampje 
- USB met foto's
- To do boekje van de Hema om ideeën in te schrijven (onder andere)
Verder nog een gewoon wit A3 blad om op te fotograferen. Ook wel eens wat kleine accessoires omdat de foto wat leuker te maken.

Dat was de tag dan. 
Voel je vrij hem over te nemen en ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat als je de tag ook gaat doen ;)
 








1 opmerking: