zaterdag 22 maart 2014

Pickwick oranje fruitvariatie


Vorige week heb ik eindelijk mijn nieuwe thee kunnen halen. Whoepie! :) Ik had al in gedachten welke ik. De oranje fruitvariatie thee. Natuurlijk van Pickwick!
Je hebt ook nog:
groen (perzik, bosvruchten, sinaasappel, appel)
geel (aardbei, zuidvruchten, zwarte bes, citroen)
paars (açai bes met blauwe bosbes, aardbei met granaatappel, granaatappel met framboos, bloedsinaasappel met kiwi)
rood (bosvruchten, aardbei, framboos, kers)
In de oranje variant zitten: kers, mango, meloen en tropische vruchten.





Ik hou echt van fruitthee. Een fruitvariatie is dus helemaal niet mis! Deze leek mij het lekkerste, sowieso omdat hier mango en kers inzit ;) Meloen had ik al eerder gehad en ik had geen idee van ik van de tropische vruchten moest voorstellen.


Kersen
Kers is mijn lievelingsfruit. Dus ik had de thee natuurlijk eens gehad! Als je eraan ruikt, ruik je niet echt een fruitthee, eerder zo'n neutrale english tea. Maar hij smaakt echt heerlijk naar kersen!
Ingrediënten: Thee, aroma's, stukjes kers
Ik weet het niet of ik deze opnieuw zou kopen. Ik vind hem echt lekker, maar er zijn smaken die ik lekkerder vind.

Mango
Mijn nieuwe lievelingsthee! Ik vind deze echt heerlijk! Het gekke is, dat ik de smaak niet echt kan omschrijven. Hij smaakt fruitig, maar ik proef de mango niet duidelijk. Dat vind ik wel jammer.
Ingrediënten: thee, aroma's, stukjes mango
En of ik deze vaker ga halen!


 Meloen nog even in het kort: de nasmaak is lekker zoet. In het begin vrij neutraal. Klik hier voor de meloen review.

Tropische vruchten
Deze vind ik apart ruiken, op een positieve manier. Het doet me namelijk denken aan abrikozenvlaai/jam. Het rare is, dat er niet eens abrikoos inzit! Hij smaakt lekker fruitig. Ik weet niet wat het precies is, maar hij smaakt gewoon lekker fris en fruitig ;)
Ingrediënten: thee, aroma, stukjes passievrucht, ananas, banaan en mango.
Deze zou ik denk ik wel opnieuw kopen!


Dit was weer een theereview! Ik heb geen idee wanneer de volgende komt, maar dat zal wel een aantal weken duren. Van elke smaak zijn er 5 'zakjes'. Er is nog niet zo heel veel van gebruikt, maar ik heb er nog maar twee van de kersen! Van de mango nog maar drie en van de andere nog vier. 
Ik vind dit variatiedoosje een aanrader!
Wat vind jij van fruitthee? En wat is jouw lievelingsthee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten