zaterdag 1 maart 2014

Mijn fotografiemomentje


Woensdag had ik even mijn fotografiemomentje. Mijn camera is daar niet altijd geschikt voor, maar ik vond een close-up instelling. Die heb ik ingesteld en daar heb ik wat mee geƫxperimenteerd. Jammer genoeg zijn niet alle foto's even scherp, maar je ziet zeker wat ik ermee bedoelde :) Je zult ook een paar foto's dubbel zien, maar de scherpte is anders of het is een ander bloemetje ;p

















Dit waren de foto's! Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt. De laatste foto heb ik een hele tijd terug gemaakt. Ik vind hem erg vet! Hij was wel erg moeilijk te maken, moet ik zeggen. Na heel veel foto's te hebben gemaakt, lukte het me uiteindelijk :) Dit is trouwens een blush van Essence.
Laat een reactie achter met je mening als je dat wilt, ik ben erg benieuwd! :)

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die bloemen, en die laatste foto is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste foto vind ik erg gaaf geworden! En mooie bloemetjes ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste foto is gaaf! Jammer dat er een paar onscherpe foto's bij zitten, maar verder erg mooie foto's!

    x Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bloemen en die laatste foto heb je goed getimed. Jouw header is ook heel mooi heb je hem ingescand of met een tekentablet gemaakt?

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een vriendin heeft hem gemaakt en toen heb ik hem ingescand.

      Verwijderen