dinsdag 11 maart 2014

Look of the day



Zondag was het zo'n lekker weer, dat ik naar buiten ging om foto's te maken. En voordat ik het doorhad, had ik een heleboel foto's! Vandaag heb ik weer een look of the day. Deze look is dus van zondag. Ik ga er niet al te veel toelichting bijgeven. Kijk je mee?



Mijn look bestond uit een gebreid vestje, een redelijk blauwe spijkerbroek en mijn roze sleehakken! :)



Het vestje komt van de H&M af. Onder het vestje draag ik een simpel zwart hemd. Dan kan ik als het te heet wordt het vestje nog uitdoen. Dat was wel nodig die dag!


Het vestje heeft nep leren schouders. Een erg leuk detail! Ook droeg ik kleine, roze oorbellen. Dit soort oorbellen zijn echt mijn favoriet! Bij de New Yorker heb ik ze gehaald, het was een verpakking met 8 paar oorbellen! Allemaal zo'n pareltjes, ze verschillen van grote en kleur en dat voor niet eens 4 euro!


De broek heb ik bij Tabakko gehaald. Hij is toch wat aan de blauwere kant als een 'standaard' spijkerbroek. Deze broek combineer ik daarom meestal met kleuren zoals, zwart, grijs en wit.


 Mijn roze sleehakken heb ik bij Van Haren gekocht. Ik vind zo'n model sleehakken erg leuk!


Ik droeg bruine tinten oogschaduw en ik maakte met behulp van een eyelinerkwast een zacht zwart lijntje op mijn wimperrand. Verder nog een bruin oogpotlood en een likje mascara.

De laatste tijd draag ik vaker een koraalkleurige lipstick. Dit is zo'n my lips but better kleurtje. Eentje die niet zo opvalt.


Dit was mijn look of the day. Als je de andere look of the days (klik hier en/of hier) hebt gezien, kun je al een beetje zien wat mijn stijl is. Meestal gewoon simpel met een opvallender kledingstuk. In dit geval vooral de schoenen, maar het vestje kun je ook wel meetellen. 
Wat vind jij fijn om te dragen?

Dit is trouwens de foto waar ik het gister over had :p


5 opmerkingen: