maandag 24 maart 2014

Live my weekend #12



Dit is dan de laatste live my weekend, want vanaf deze week wordt het live my week! Ik vind mijn hele week laten zien, maar dan wat minder gedetailleerd gewoon veel leuker.
Maar goed, dit weekend was lekker rustig. De proefwerkweek achter de rug. Dat betekent onder andere geen huiswerk! :)



Zaterdag



We hebben deze 'posters' sinds kort. Ik vind ze zo leuk. Je hebt ze in coca cola thema (rechts) en zo'n filmachtige posters (links). Echt zo'n retrostijl Ik wil er ook op mijn kamer!! :)
Ze zijn trouwens van aluminium gemaakt.


Toen ik mijn kamer ging poetsen heb ik maar meteen deze posters weggehaald. Mijn kamer oogt al een stuk rustiger. Nu een muur wit is en de posters weg zijn. 


Ik begin steeds meer die lipsticks met zo'n 'my lips but better' kleurtje te dragen. Ik raak ook steeds meer geïnteresseerd in lipproducten.

Nageltjes ook weer gelakt. Ik vind de kleur heel erg mooi, maar jammer genoeg is het sugar effect er niet. Klik hier voor de review.

Gezellig :)


En toen de middag bijna om was, begon aan mijn blog te werken.

Zondag


Jaja, ik ben al in het laatste deel bezig van The Hungergames! :) Het laatste deel lijkt mij erg spannend. Ik heb al een paar hoofdstukken gehad.


Zondag was ik geweest winkelen. Ik heb morgen denk ik een shoplog voor jullie. Ik at dit heerlijke broodje bij de Bakker Bart. Een soort tosti met mozzarella en pesto. Heerlijk! 
Ik had zoiets dergelijks thuis ook gemaakt. Klik hier voor het recept.


Ik heb ook mijn eerste peplum top gekocht! In de winkel waar ik hem gekocht, had ik zoveel keus! Volgens mij was het ook nog eens one size. Dat mij dat past is ook al een wonder :p

Dat was wel mijn weekend. Volgende week kun je dus een live my week verwachten!
Hoe was jouw weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten