woensdag 12 maart 2014

Like: oogschaduw als eyeliner


Heel wat maanden geleden kocht ik een eyelinerkwas, maar ik gebruikte hem bijna nooit. Daar is nu verandering in gekomen! Een eyelinerstift wil niet altijd even goed meewerken. Ik schiet er snel(ler) mee uit en soms is hij gewoon veel te dik. Vaak oogt hij ook erg streng. Toen ik die kwast zag liggen, dacht ik: 'ach, waarom ook niet!?' Ik probeerde wat en raad eens? Het ging veel gemakkelijker!






Ik gebruik een eyelinerkwast van Essence. Een eyelinerkwast kun je herkennen aan de schuin afgesneden top. Bij mij is de top al zwart door het gebruiken van de kwast.


Ik hou niet zo van dikke, opvallende eyeliner. Ik vind het mooi als het subtiel is. Is dit niet subtiel?
Ik doe het zo: Ik doop de top van de kwast in een druppeltje water, zodat hij beetje vochtig. Daarna ga ik door de gewenste kleur (meestal zwart). Dan breng ik hem voorzichtig aan. Ik ga er wel een paar keer overheen, zodat hij wel nog te zien is. Ik hou het hoogste gedeelte naar mijn ooghoeken. Dat vind ik persoonlijk het fijnste.

 Boven met flits onder zonder flits

Vandaag had ik geen standaard zwarte kleur gekozen, maar ik ging voor donkergroen! Ik vind deze kleur erg mooi bij mijn ogen staan.


Omdat het oogschaduw is en niet eyeliner, geeft dit een zachter en minder streng effect zoals ik al zei. Dit ga ik zeker vaker doen en vooral als ik tijd te kort kom :p Na het een paar keer te hebben geoefend, gaat het al aardig goed en snel!


 Wat vind jij van oogschaduw als eyeliner? En gebruik jij wel eens een eyelinerkwast?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten