woensdag 12 februari 2014

Vandaag maar niet..


Vandaag zal er geen artikel meer komen. Ik baal er echt van. Ik ben pas net klaar met een werkstuk voor school en mijn vingers zijn uitgeput van het typen.. (;p) Vandaag was ik ook naar de orthodontist geweest. Dat is dus niet bepaald mijn favorieten plek. Ze hadden vandaag iets gedaan en nu heb ik daar super erge last/pijn door, dat maakt mij ook al erg chagrijnig en dan is het niet prettig (voor mij en voor jullie) om een artikel te gaan schrijven. Hopelijk begrijpen jullie het een beetje en morgen zal er natuurlijk weer wat op staan :)

4 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik heb je getaged voor mijn (zelf gemaakte!) I have a dream tag! Ik hoop dat je hem leuk vind! Je vindt hem op mijn blog! Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mij getaged hebt! Ik zal hem zeker invullen! Lijkt me erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah jammer maar goed dat jezelf daarop focust dat is ook heel belangrijk! liefs
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maar een dagje geen blogpost kan ook geen kwaad hoor. Lees je blog altijd met plezier! Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen