donderdag 13 februari 2014

Nagels: valentine's day

Bron: weheartit.com


Misschien net wat laat, maar ik wou ze toch nog laten zien. Een paar nail art designs in het thema van Valentijnsdag. Valentijnsdag is niet echt een speciale dag voor mij, gewoon een dag. Ik ga naar school, ik kom thuis en doe mijn ding... Ik had er dus ook niet echt bij nagedacht om iets te gaan maken op mijn nail art display... Ik heb toch nog drie designs gemaakt en heb nog een paar oude die ik graag laat zien!




De kleuren die ik gebruikte:
- lichte nude kleur (nude lijn van essence)
- felroze
- lila
- zwart
- wit
- glitter roze (van de nieuwe lijn van essence, komt nog een artikel  over!)
- felblauw
- rood
- zilver (striper)
- glitter
- fimo
- dottingtoolpen/satéprikker


Dit zijn mijn drie designs. Een soort monstertje met hartjessprieten, een roze glitter achtergrond met blauwe hartjes en rood met nude achtergrond met fimo.

Het monstertje:
Begin met de achtergrond. Een lichte nude kleur. Daarna maak je een klein lila bergje. Dan twee zwarte dunne sprieten (bij mij niet zo heel mooi). De felroze hartjes erop. Hartjes kun je het beste maken door twee ovalen te maken. De ogen maak je lekker groot. Eerst een grote witte stip en daarin een grote zwarte stip. Als je het leuk vindt, kun je nog kleine roze hartjes bovenaan maken. Zoals ik heb gedaan.

Glitterhartjes:
De nieuwe sparkling sugar effect lakjes van Essence zijn echt heel mooi. Deze roze variant is perfect voor Valentijnsdag. Ik moest wel 2 à 3 lagen lakken, maar dan had ik geen andere kleur eronder. In het begin wou ik roze hartjes maken, maar laat ik eens gek doen en blauwe maken! Valentijnsdag hoeft niet helemaal in roze en rood! ;)

Fimo:
Niet iedereen heeft fimo, maar degene die het hebben, hebben vast iets van hartjes in hun bezit. Als je geen fimo hebt, kun je stickertjes gebruiken of gewoon met de losse hand. Verder kun je ook nog stempelen. Ik begon weer met een nude achtergrond en trok daarna met een striper van linksboven in de hoek een streep naar het midden en toen begon ik rechtsboven in de hoek en naar de andere kant van de nagel. Dat 'kleur' je in met rood. Daarna heb ik lichte zilveren glitters aangebracht op het rode vlak. Het nude gedeelte met zilver omlijnd. Daarna een stipje topcoat en de fimo erop!

Dit waren mijn drie designs, niet super speciaal... Ik heb ook nog zes designs die ik eerder heb gemaakt. Bij deze ga ik verder geen uitleg geven, maar gewoon laten zien. Niet allemaal hebben direct iets met Valentijnsdag te maken of iets in die richting, maar kun je wel dragen/maken.









Wat is jouw favoriet?

1 opmerking:

  1. Ik vind die eerste, dat monstertje met die hartjes echt heel cute! ^^

    BeantwoordenVerwijderen