maandag 10 februari 2014

Look of the day


Vandaag heb ik weer een look of the day. Deze look droeg ik vrijdag (7-2-14) en zaterdag (8-2-14). Hij was weer eens wat anders dan normaal. Ik droeg mijn haar op een nieuwe manier en ik droeg een shirt dat ik al heel lang niet meer had aangehad! 




De outfit die ik droeg bestond uit mijn geliefde broek met de stiksels op de knie en bovenbenen. Ik combineerde hem met een rood shirtje met een bloemenprintje. Ik stopte het een beetje van het shirt (voor) in de broek en droeg daarbij een zwarte riem waar twee kwastjes aan hangen. Over het shirtje droeg ik het klassieke zwarte colbertje ;). 


Het enige sieraad dat ik om had, was deze chain ketting. Ik vind hem erg leuk en draag hem ook graag. Helaas kan hij niet overal bij, maar bij dit colbertje vind ik hem altijd erg leuk staan.



Mijn haar droeg ik in een klem of tenminste een deel. Met een behulp van een kam pakte ik een deel van de bovenste 'laag' van mijn haar en zette het achter op mijn hoofd vast met een leuke klem. Ik gebruikte hier een klem van Zenner met een (ook) een bloemenprintje. Dit ga ik zeker vaker doen :)


Mijn make-up was best subtiel. Een koperen kleur met een dunne eyeliner. Verder nog een zwart oogpotlood op mijn waterlijn en wat mascara. De multicolour blush van Catrice voor een lichte roze kleur op mijn wangen en op mijn lippen (natuurlijk) de glow tinted lipbalm glam up.

Dat was het al. Ik loop niet altijd zo rond in winter, op dit moment het liefste in een warme sweater ;) Maar ik vind het ook erg leuk om weer eens wat meer aandacht te besteden aan mijn outfit.
Wat draag jij het liefste in de winter?


4 opmerkingen: