zaterdag 1 februari 2014

Goede voornemens, hoe gaat het ermee?


Hoe gaat het nu met mijn voornemens? Op 1 januari schreef ik een artikel over wat ik met mijn blog wil bereiken in 2014. De doelen even in het kort: eigen domein, regelmatiger artikelen plaatsen, teksten verbeteren en tot slot meer beauty! Ik was er eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Ik let er wel op, maar niet heel erg. Vandaag bespreek ik de doelen nog een keertje en kijk hoe ver ik al ben.





Ik ben nog steeds niet eigen domein waardig, zoals ik het zelf noem :p. Maar het gaat wel beter. Ik zit in totaal al over de 100 reacties en de gemiddelde pageviews per dag is al hoger dan eerst. Misschien, heel misschien lukt het wel op het einde van jaar. We zien wel hoe het loopt!


 Elke avond om 7 uur een artikel op mijn blog. Het wil niet altijd lukken, al helemaal niet op de donderdag, want dan ben ik sporten. Ik probeer altijd op tijd te beginnen met mijn artikel, zodat ik rond 7 uur erop kan zetten. Het is in ieder geval al beter dan eerst, een stuk regelmatiger nu.


Mijn teksten verbeteren was ook een doel. Wat losser en kritischer controleren. Dit doel gaat ook al beter. Ik schrijf al meer over wat ik denk, daardoor wordt het ook persoonlijker. Over dit doel wil ik heel graag je mening, misschien heb je nog tips voor mij? Waar kan ik nog iets verbeteren aan mijn teksten?


Tot slot meer beauty. En of dat is gelukt! De afgelopen maand dan. Ik schreef o.a. over een zelfgemaakte lipscrub, een review over NYC big bold mascara en afgelopen week nog over een paar producten of ik er nog steeds tevreden mee was. Als ik dit zo vol hou, dan is dat helemaal super! En zo moeilijk zou dat niet voor mij moeten zijn.. :)

Denk jij dat ik deze doelen nog vol hou? Ik heb er vertrouwen.
Heb jij verder nog tips voor mij?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten