dinsdag 11 februari 2014

Essence glow tinted lipbalm 01 light up


Eerder vertelde dat ik wat nieuwe spulletjes van essence had gekocht. Onder andere deze glow tinted lip balm in de kleur 01 light up. Mijn allereerst artikel ging over deze lipbalm in de kleur 02 glam up. In het begin droeg ik hem niet vaak vanwege de felle kleur, maar ik vond hem steeds mooier en leuker staan. Niet lang geleden ging ik dus naar de Kruidvat en kocht de rode variant 01 light up.




Nog even samen op de foto :) Ik heb nu de rode en de koraalkleurige variant in mijn bezit. Ik vind deze erg fijn, want de substantie zit tussen een lippenbalsem en een lipgloss in. Lipgloss vind ik erg plakkerig soms, niet altijd even fijn. Deze zijn dus perfect voor mij, niet heel erg plakkerig maar geven wel wat kleur af! :)


 Als je hem opendraait komt er eigenlijk niet echt een lippenbalsem tevoorschijn. Hij is veel dunner, niet dat het erg is. Integendeel, het is fijner aanbrengen. Door naar de swatch!

zonder flits                                                                                       met flits

Ik heb een foto met en zonder flits gemaakt voor de duidelijkheid. Hij zit erg dicht tegen de roze kant aan, maar het ziet er niet slecht uit vind ik. Op de foto is het pigment wat lichter dan in het echt. Dit is ook maar een dunne streep, moet ik bekennen.

2 laagjes

Als ik deze lipbalm draag, breng ik altijd twee laagjes aan. Voor mij is dit al genoeg kleur voor op mijn lippen. De kleur zit zoals ik al zei een beetje tegen de roze kant aan, dat zie je ook terug. Het is een lippenbalsem, dus je zal hem vaak moeten bijwerken. Mijn lippen werden wel lekker zacht en als ik hem aanbreng, voel ik mijn lippen al wat zachter worden. Erg fijn!


Ik ben er erg tevreden over deze tinted lip balms van essence. Ik vind persoonlijk light up het mooiste. Als je net als mij niet zo van lipgloss houdt, is dit zeker een aanrader. Het plakt niet, maar geeft toch heel wat pigment! Deze lipbalms kun je in drie kleuren (rood, koraal en roze) kopen bij Kruidvat of trekpleister voor €2,39.
Heb jij al een van deze lipbalms geprobeerd? 



8 opmerkingen:

  1. Ik heb ze nog niet geprobeerd! Maar lipbalms met een klein beetje kleur vind ik wel erg fijn over het algemeen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lipbalsems Luuke! Welke is op dit moment jou favoriet?
    Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde ze ook kopen , maar er stond geen prijs bij, deze neem ik volgende keer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt erg fijn voor zo'n budgetprijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijken mij fijn maar de kleur valt mij een beetje tegen! liefs
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen