vrijdag 21 februari 2014

Brown with some pink



Voor de unicorn tag heb ik twee looks gemaakt. O.a. een look die ik mooi vind, maar niet naar school zou dragen. Ik vind zo'n look die aan de buitenkant wat donkerder is erg mooi. Voor school is dat soms net wat te zwaar, maar voor een feestje is het erg leuk!





De drie kleuren die ik gebruikte zijn aan de roze kant. De kleuren die ik gebruikte komen allemaal uit het Sleek oh so special palette. Ik koos voor de kleuren organza (een roze shimmer kleur), wrapped up (een matte, donkere oudroze/paarse kleur) en celebrate (een donker roze/paarse shimmer kleur). 


Ik begon met een oogschaduwbasis (van essence) en daarover de kleur organza.


Daarna bracht ik op de buitenkant van mijn ooglid celebrate aan. Hij neigt een beetje naar de zwarte kant. Het ziet er nu nog erg zwaar uit, maar na de kleur in de arcadeboog en te hebben geblend, valt het reuze mee.


Daarna bracht ik de matte kleur aan in mijn arcadeboog.


Na goed blenden kreeg ik dit als resultaat. De donkerste kleur is heel wat minder geworden. zoals je ziet. Ik vind celebrate een heel mooie kleur. Ik ga die kleur zeker vaker gebruiken voor looks, maar dan wat minder zwaar.


Verder maakte ik de look nog af met de Catrice multicolour blush strawberry frappucino en een eyeliner. Ook bracht ik nog een koraalroze lipstick aan. Hij is erg subtiel, een beetje zo'n my lips but better kleurtje. 

Dit was een look die ik erg mooi vind, maar niet naar school zou dragen. Gewoon omdat de oogschaduw ietwat te zwaar is en ik geen lipstick naar school draag. 
Wat vind jij mooi, maar draag je niet naar school/werk? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten