woensdag 8 januari 2014

Welke.nl


Niet lang geleden liet mijn moeder deze site zien. Welke.nl Dit is eigenlijk een soort van we heart it. Op deze site staan allemaal leuke woonideeën, DIY's, tutorials en nog veel meer! Ik ga jullie vandaag een beetje laten kennismaken met deze site!





Bij ontdek kom je bij alle plaatjes terecht. Waar ik meestal tussen kijk zijn de doe-het-zelf & hobby, eten&drinken en mode&beauty. Bij mode&beauty komt vooral haar tutorials voor. Allemaal ingewikkelde vlechten in simpele stappen en tips om je haar mooi glanzend te houden etc. Wil je vooral beauty (zoals mij), dan typ je bij zoek make up in (zonder -) of tutorial. Bij wonen staan ook veel mooie quotes en leuke ideeën om je huis te decoreren. 



Shop dat spreekt wel voor zich. Er staan hele leuke muurstickers tussen, maar het zijn helaas niet de goedkoopste! Ik gebruik deze site vooral voor tutorials en leuke plaatjes, niet echt voor dingen te kopen.


Welke.nl heeft ook een blog. De onderwerpen zijn zoals je kunt zien: binnenkijken, architectuur, producten, tips&ideeën en dossiers. Er staat meestal een klein stukje tekst en de rest allemaal foto's.

Foto's die je wilt opslaan, kun je opslaan in lookbooks. Een stuk of 5 zijn er al, je kan er zelf nog een paar bij maken. Als je plaatjes in een lookbook wilt opslaan, moet je wel een account aanmaken. Dit kan via facebook of gewoon je e-mail invullen. Plaatjes die ik vooral opsla:


Natuurlijk wat ooglooks!

Deze heb je misschien al eens een keer gezien.

Een paar leuke DIY's met kleding.

appelflap muisjes

En natuurlijk lekker eten! Of wat best lekker lijkt. Zoals dit bosbes taartje hierboven wil ik graag eens proberen!

Ken jij welke.nl al? Of ga je nu een kijkje nemen?



1 opmerking: