vrijdag 17 januari 2014

TAG: I believe in pink


Gister ben ik getagd door Saskia. Ze schreef een artikel over haar favoriete roze producten en maakte er gelijk een tag van, heel leuk! Ik heb zeven, roze producten uitgekozen om op mijn blog te zetten. Ik had nog wel meer kunnen kiezen, maar dan wordt het iets te lang! ;) 




Ik begin met deze Catrice multi colour blush. Ik vind hem gewoon zo mooi! Hij heeft niet veel pigment en daardoor vind ik hem fijn. Oké, dat klinkt heel raar... Het gaat erom dat hij een beetje een mooie roze gloed achterlaat met licht roze wangetjes. 

Als tweede had ik van Catrice een oudroze/paarse oogschaduw, plum up the jam. Ik weet niet precies wat voor een kleur maar hij lijkt roze als ik hem swatch. Ik vond dus dat hij er ook wel bij mocht! Als je een goede combinatie maakt met andere kleuren, staat hij heel mooi. Ik gebruik hem alleen niet zo vaak, ik vind nog dat mijn oogschaduw bij mijn kleren moet passen en dan is deze kleur niet altijd geschikt! 


En natuurlijk komen er ook wat labello's voorbij! Ik had drie roze labello's, maar ik koos voor de pearly shine. Deze geeft mij een verzorgend gevoel en een pearly shine ;). Kortom heel fijn dus!

Van essence heb ik een glow tinted lip balm in de kleur glam up. Mijn allereerste artikel gaat over deze lipbalm, kwam ik net achter. Ik vind hem nog steeds fijn. Ik draag hem niet altijd, omdat hij wat meer kleur heeft. Ik draag deze ook steeds vaker.


Met deze heb ik misschien een beetje gefoeteld! De verpakking is niet helemaal roze, maar grotendeels wel! Essence like a day in a candyshop vind ik echt heel lekker ruiken. Ik had eerst de kleinere versie, maar die was helaas op en ik moest gewoon de grote hebben! Klik hier voor de geursamenstelling.


De laatste twee horen er misschien niet tussen, maar ik wil ze er toch bijzetten. Mijn beauty scheurkalender. Er staan zo'n handige tips in! Ik wil trouwens steeds op het eind van de maand, de leukste en handigste tips eruit halen van die maand en met jullie delen. De kalender gaat over vanalles! Beauty, fashion, lifestyle en echt nog veel meer! En dat 365 dagen vol :)


Mijn oh zo geliefde roze sleehakken van de van haren! Zo'n sleehakken vind ik er zo leuk uitzien. In eerste instantie wou ik anderen, maar die waren er niet meer en toen kwamen deze. Helaas kunnen ze niet overal bij en ze zijn vooral voor in de lente en zomer. 


Dat waren mijn favoriete roze producten. Ik vond het heel leuk om deze tag te doen, ik kwam erachter dat ik toch heel wat roze producten in mijn bezit had!
En natuurlijk mag je deze tag overnemen!


1 opmerking:

  1. Aaah super leuk dat je deze hebt overgenomen, erg leuk gedaan ook. Mooie producten heb je, lijkt me leuk als je wat over de kalender plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen