donderdag 9 januari 2014

TAG: how much is your face worth?

Mijn berichtje is weer wat eerder i.v.m. sporten!
Deze tag zag ik al een paar keer langs komen en leek me leuk om ook te doen! Je pakt je look die je het meeste draagt en telt alle prijzen bij elkaar op dat is dan de waarde van je gezicht. Bij mij zou het wel niet zo heel duur worden, want ik draag geen foundation en concealers en die dingen allemaal. Alles gaat op mijn ogen, op de blush en lipbalm na dan. Nieuwsgierig hoeveel mijn gezicht waard is? Ik in ieder geval wel :)





Mijn look bestaat meestal ook lichtbruine oogschaduw, eyeliner, grijs/bruin oogpotlood en mascara. Verder nog wat blush en lipbalm.


De producten die ik meestal gebruik voor de look:
- essence I love stage eyeshadow base €2,59
- Sleek i-divine oh so special               €9,25
- 2B eyeliner                                     €4,39  (volgens mij)
- catrice kohl kajal                             € 1,99
- NYC big bold volume by the lash     € 4,29
- Catrice multi colour blush                € 3,99
- Essence glow tinted lip balm            € 2,39
- Essence cooling eye roll-on              €2,49  (staat niet op de foto, ben zo dom om hem te                                                                               vergeten..)
_______________________________________________________________________________
Totaal:                                             € 31,38

Jep, zoals ik al dacht is mijn gezicht niet heel duur. Ik geef ook nog niet zoveel uit. Het zijn allemaal budget merken, op Sleek na. Ik ben nu meer aan het kopen van het merk 2B (DA).
Wat vind jij van deze tag? Ga jij hem ook doen op je blog, als je die hebt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten