maandag 6 januari 2014

Sleek i-divine oh so special palette


In een (veel) eerder artikel vertelde ik dat ik heel graag een sleek palette wilde en hier is het dan! Ik bestelde op 31 december het sleek i-divine oh so special palette en het kwam die vrijdag al binnen! Ik koos voor oh so special, omdat dat palette toch wel de kleuren heeft die ik gebruik. Klaar voor de review?




Op foto's lijkt hij altijd groter, maar hij is niet groot. Als ik het zo uit mijn hoofd doe, is hij tussen de 15 en de 20 cm lang. De buitenkant is lekker simpel, maar straalt toch iets van luxe uit. 


Het palette bevat twaalf kleuren. Vijf shimmer en 7 matte kleuren. De namen van de bovenste rij van links naar rechts: bow, organza, ribbon, gift basket, glitz en celebrate Onderste rij van links naar rechts: pamper, gateau, the mail, boxed, wrapped up en noir.  


Hoewel de kleuren op deze foto iets donkerde horen, vind ik ze er nog steeds mooi uitzien! Sleek vertelt dat de kleuren supergepigmenteerd zijn en werkt langdurig. Wat me op valt is dat de matte tinten korrelig zijn en de shimmers niet. Als ik reviews lees over verschillende sleek paletten, dan komt dit vaker voor en dat je misschien moet leren omgaan met de textuur, voor mij was dit niet direct een probleem. Door naar de swatches! 


Het pigment is super! Na een keer met mijn vinger door een kleur te zijn geweest, zat mijn vinger(top) helemaal onder! De twee lichtste kleuren, bow en pamper, zie je helaas niet zo goed. Mijn favoriete kleuren uit dit palette zijn: organza, gateau en wrapped up. Ik heb ook nog drie looks gemaakt:


Wrapped up op mijn bewegende ooglid, celebrate op de buitenkant van mijn bewegende ooglid en organza in mijn arcadeboog.


Deze vind ik toch wel het mooiste. Ik heb glitz op mijn bewegende ooglid, noir in het midden van mijn bewegende ooglid en heel licht ribbon in mijn arcadeboog. Op mijn blendkwast heb ik heel, heel lichtjes ribbon gedaan en toen pas begonnen met blenden. Dit had een best wel leuk effect!


Nu nog een totaal matte look, een wat rustigere. The mail op mijn bewegende ooglid, in het midden wrapped up en helemaal aan de buitenkant boxed. In mijn arcadeboog weer the mail.


Ik ben heel tevreden over mijn eerste sleek palette. Deze kwam van themakeupspot en kost €9,25.
Heb jij al een sleek palette?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten