zaterdag 4 januari 2014

Shoplog: Da+Kruidvat



Gister ben ik nog langs de Da en de Kruidvat geweest. Van de Da had ik nog een cadeaubon liggen en die wou ik graag opmaken. Bij de Da heb ik een grijze oogschaduw, een bruin oogpotlood en een labello gekocht. Mijn labellocollectie is nu wel groot genoeg, ook al wil ik er nog eentje hebben!(de vitamine shake, ik ben er gewoon heel nieuwsgierig naar). Bij de Kruidvat kocht ik een oogschaduwkwast waarmee je preciezer kunt werken, een mascara van NYC en schuifspeldjes.


Da


Eerst had ik van miss helen perfect eyeliner, maar deze vlekte een beetje. Deze nam ik dus zeker mee. Hij is van 2B waar ik eerder een eyeliner van kocht. Best wel fijn merk eigenlijk. Hij kost €3,95 


 Deze grijze oogschaduw is ook van het merk 2B. Hij is mat en heeft een zachte textuur wat fijn is. Hij heeft een gebogen applicator wat best grappig uitziet. Deze kost €4,49


Het laatste wat ik bij de Da kocht is een labello. Ik heb er nu een stuk of vijf, wat zat genoeg is. Dit is de labello fruity shine watermelon. Deze geur doet me denken aan de labello guave. Het is een best wel zoete geur, de geur heeft zeker iets weg van watermeloen. Hij geeft een beetje een roze kleur af op je lippen. Deze is te koop bij verschillende drogisterijen voor €2,43.

Kruidvat


Bij Kruidvat zag ik laatst dat ze een serie oogschaduwkwasten hebben aangeschaft. Ik weet niet of ze dit al langer hebben. Ze hangen bij de haaraccessoires. Ik koos voor pro 13. Er staat bij dat dit het ideale penseel is voor het nauwkeurig aanbrengen van oogschaduw. Ik heb hem vandaag al een keer gebruikt en hij is heel fijn voor in je arcadeboog te werken. Daarvoor gebruik ik hem ook. Hij kost €2,99


Bij de Kruidvat kocht ik van NYC de big bold volume by the lash mascara. Toen ik hem aanbracht, had ik het gevoel dat hij een beetje plakte. Toen ik de mascara op mijn andere oog aanbracht, plakte hij niet. Het borsteltje is redelijk dik, wat ik wel fijn vind. Deze mascara kost €4,29. Je hebt ook nog big bold curls (groen/blauw) en big bold (oranje/rood)


Dit zijn gewoon donker bruine schuifspeldjes, valt weinig over te vertellen. Behalve dat ze €1,25 kosten.


En dat was het alweer. Nu mag ik niks meer kopen de komende weken, ik heb nu wel mijn spulletjes bij een die ik nog wou hebben.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie deze kwasten van Kruidvat hebben gezien of er eentje hebben.


3 opmerkingen:

  1. mijn haarspeldjes verdwijnen op de een of andere manier altijd....kun je nooit genoeg van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spulletjes, ik ben heel benieuwd naar de mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk spulletjes heb je gekocht :-) Ik heb ook altijd een voorraadje Labello's in huis!

    BeantwoordenVerwijderen