dinsdag 14 januari 2014

Mijn labello's


Als eerste sorry dat gister geen artikel online kwam. Gister was een erg drukke dag voor me, daardoor kwam ik er ook niet aan toe.

Zoals jullie misschien al weten, heb ik toch wel een lichte verslaving aan het kopen van labello's. Ik heb er nu vijf. Eigenlijk wil ik er nog eentje (labello vitamine shake), maar als er eentje op is, mag ik pas weer kopen (moet toch wel streng zijn voor mezelf!) Het leek me wel leuk om jullie mijn vijf labello's laten zien en een korte mening erover geven.





De vijf labello's die ik heb, orden ik op kleur, Eerst de rode, dan de roze en dan de kleurloze. Ik heb van het merk labello fruity shine cherry en watermelon, pearly shine en soft rose. Verder heb ik van de Da kamille&calendula. Eerder had ik labello kamille en calendula, maar die kwam helaas aan een tragisch einde. Hij kwam in de wasmachine... Controleer dus altijd je broekzakken, voordat hij in de was gaat! ;)



Het ga het rijtje van links naar rechts af, dus we beginnen met de twee fruity shine labello's. Als eerste had ik cherry. Deze ruikt echt naar kersen, die typische geur voor kersen. Labello zegt: Fruity Shine Cherry kleurt je lippen kersenrood en houdt hun vochtgehalte op peil zodat ze heerlijk zacht blijven. De labello kleurt je lippen een klein beetje rood en mijn lippen worden inderdaad een zachter.
Fruity shine watermelon is mijn nieuwste labello. Van de geur moet je eigenlijk maar net houden. Hij ruikt redelijk naar watermeloen, maar wel wat zoeter. Labello vertelt: Fruity Shine watermelon kleurt je lippen exotisch roze en houdt het vochtgehalte op peil zodat ze heerlijk zacht blijven. Ze vertellen eigenlijk het zelfde als over de kersen variant. Alleen een roze kleurtje. Ik kan er ook niet veel anders op praten dan over de kersen. Ze zijn allebei hetzelfde alleen de geur en kleur verschilt.



 De volgende twee zijn de labello pearly shine en labello soft rose. Deze twee hebben ook niet echt een aparte geur. Pearly shine is die typische labello geur met iets extra's. Labello zegt: Pearly Shine maakt je lippen zijdezacht met een subtiele parelglans. Een vleugje lichtroze en een zachte glinstering maken je lippen extra vrouwelijk. De zijde-extracten voeden je lippen intensief en houden het vochtgehalte op peil. Dat is al weer wat meer dan de vorige twee. Als ik hem heb aangebracht, heb ik wel al een meer verzorgend gevoel dan bij de fruity shine. Je ziet inderdaad een mooie, subtiele parelglans. 
Soft rose is ook een van mijn nieuwe labello's. In het begin vond ik deze heerlijk ruiken, weer die typische geur met nog iets extra's. Maar na een paar weken gebruiken, heb ik het gevoel dat de geur naar klei gaat ruiken. Het ruikt niet zo heel smakelijk. Labello vertelt: De formule maakt je lippen fluweelzacht en de voedende jojoba-olie zorgt voor een langdurige hydratatie. Het pure roze versterkt de natuurlijke kleur van je lippen en de heerlijke geur van rozen prikkelt de zintuigen. Het is inderdaad dat de labello de natuurlijk kleur van je lippen versterkt. Hij heeft inderdaad een redelijk lange hydratatie. Hij is wel fijn, maar de geur is iets minder.


Eigenlijk was deze van het labello merk, maar die kwam dus aan een tragisch einde en toen had ik deze. De Da variant. Hij ruikt wel een beetje anders. Ik kan de geur niet echt omschrijven. Hij heeft wel nog iets weg van kamille, heerlijk! Ik kon helaas niks vinden over wat hij zou moeten doen, maar meestal is het verzorgen en hydrateren. En kleur geeft hij (gelukkig) niet af. Hij maakt mijn lippen wel zacht en hydrateert ook wel.


Dat waren mijn labello's. Mijn favoriete is op het moment de fruity shine cherry en daarna de pearly shine, maar dat verandert om de zoveel tijd, morgen kan het weer een andere zijn! De soft rose vind ik iets minder doordat de geur is 'verandert'. De meeste labello's zijn rond de €2,50. Ze zijn te koop bij vele drogisterijen, zoals Kruidvat, Da, Etos etc.
Heb jij veel labello's/lippenbalsems? 


6 opmerkingen:

  1. Ik heb er echt enorm veel maar probeer ze nu eerst op te maken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan gebeuren hoor dat je een keer geen tijd hebt voor een artikel. Leuk om je labello's te zien, ik heb er ook een aantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne lipbalms. ik heb veel te veel lipbalms en toch blijf ik maar kopen. ik smeer wel hele dagen anders heb ik droge en kapotte lippen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heyy waar heb jij die labello watermeloen vandaan gehaald ik ben er al 2 weken naar op zoek! hij hoort denk ik in elke kruitvat te liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De labello heb ik bij de Da gekocht. Het is inderdaad gek dat die niet bij Kruidvat te koop is. Ik vind hem niet heel chemisch ruiken, hij ruikt erg zoet. Bij de Da zit er geen verpakking om, dus kun je in de winkel ook ruiken..

      Verwijderen
  5. whahahahah sorry ben nog ff wat vergeten ruikt hij naar echte watermeloen of een beetje chemisch? ik heb namelijk de labello guave en die vind ik een beetje apart ruiken dus... niet vies maar apart.

    BeantwoordenVerwijderen