zondag 19 januari 2014

Live my weekend 2014 #3


Het weekend is weer voorbij. Vorig weekend was een en al school, deze keer een stuk minder! :) Ik heb al wat meer aan mijn blog kunnen werken. Ook al had ik een soort van doel om in de maand januari niks te kopen, heb ik toch stiekem een nagellak remover gekocht, waar ik gister een review over schreef. Verder probeer ik niks meer te kopen! Van de zaterdag heb ik meer foto's dan zondag, zondag heb ik niet veel gedaan.



Zaterdag



Ook al mag ik niks meer kopen, deze twee cream eyeshadows wil ik zo graag proberen! Nou ja, ik wil cream eyeshadow uitproberen. Toch nog eventjes wachten...


Nadat ik het caviahok had verschoond, kwam er hooi in het hok. Toen ik terug kwam, had een van mijn cavia's er een nestje van gemaakt! 


Beetje misvormd...


Gelukkig had ik niet veel huiswerk. Duits was het meeste.


Onder het huiswerk maken, brand ik graag scentchips. Ik kreeg ze voor mijn verjaardag, dus ik weet niet alle geuren. Deze weet ik ook niet. Hij is donkergroen en ruikt heel fris, soms een beetje naar planten (of ja het doet me eraan denken)


Als het heeft geregend dan ligt er een waterplas bij ons op de oprit. Dat is soms wel handig voor onze huisdieren! 


Nadat ik mijn huiswerk af had, zijn we even langs de Kruidvat geweest. Ik kocht deze nagellak remover. Ik moest hem gewoon hebben! Een remover die glitters verwijdert!


 Omdat we zaterdagavond maar met z'n drietjes waren, besloten we om zelf pizza te gaan maken! Heel lekker! Hierover wil ik ook binnenkort nog een artikel over schrijven.


Americans next top model is weer begonnen. Dit keer een 'special'; British invasion! Ik keek de helft van de aflevering terug.


Zondag



Onze tosti quick was op en toen pakte ik de salsa tevoorschijn! De doritos salsa. Je smeer een boterham met salsa, legt er plakjes kaas en ham op. In de broodrooster of tosti-ijzer en klaar! En het was nog lekker ook ;)


Ik moest nog een beetje leren. Daarna heb ik een look nagemaakt. De badkamer was een grote zooi of het wasbak gedeelte dan. Ik ga niks verklappen, maar ik geef jullie wel een hint: onvoorwaardelijk.


Dit zijn de lekkerste spekjes die ooit heb gegeten!


Deze poes voeren wij altijd. Ze gaat altijd voor het raam zitten. Hier lijkt het net of je een tandje ziet. Zie je ook mijn poppetje van klei, die wou ook op de foto :)

Dit was mijn weekend! Gek genoeg, heb ik toch wel zin in morgen... Had jij ook een leuk weekend?

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die cavia, aahw.. Ik had niet echt een leuk weekend. Ik heb toetsweek dus ik ben alleen maar aan het leren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, toetsweek. De stomste weken van het jaar, mijne begint rond maart weer (volgens mij :S) Ik wens je veel succes!

      Verwijderen
  2. Leuk weer! En wat leuk dat je kippen hebt. Ik droom stiekem laten van een heel grote tuin met gezellig allemaal kippen :D

    BeantwoordenVerwijderen