zondag 12 januari 2014

Live my weekend 2014 #2



Het weekend is helaas voorbij. Het liefste wil ik het over doen, want ik had zo'n saai en slordig weekend! Ik heb dus ook niet veel foto's kunnen maken. Zaterdagmiddag had ik afgesproken met een paar vriendinnen om ons aardrijkskunde werkstuk af te krijgen. Zondag moest ik nog mijn huiswerk gaan maken. Maar ja, soms heb je dat!



Zaterdag




Jep, mijn zaterdagochtend klusje, het caviahok schoonmaken.


Een nieuw receptje van welke.nl! Hierover komt binnenkort nog een artikel. Het was in ieder geval heerlijk!


Die dag had ik mijn nieuwe klem in. Ik bracht ook een bijpassend oogpotlood aan. Ik droeg hem in een zijstaart.


Nadat mijn vriendinnen weg waren, aten we erg laat. Daardoor kwam mijn artikel wat later. Ik wil mijn artikel op 7 uur op mijn blog hebben, maar dat wil gewoon niet altijd lukken. Ik vind dat ik me dat moet gaan aanleren. Gelukkig is het niet altijd veel later.


Zaterdagavond begon ook weer de grote improvisatieshow. Ik vind dit zo´n leuk programma!


Zondag


Voor wiskunde moet ik elke week 1 uur aan muiswerk maken. Ik moest nog 3 kwartier, dat heb ik nog voor de middag gedaan, zodat ik er de rest van de dag eraf ben. Ik ben al in level 6! :p


Na heel wat weken uitstellen heb ik eindelijk mijn haar gekruld met sokken. Hierover komt volgende week een artikel.


Waar volgende week ook een keer een artikel over komt is deze anti klit spray van de Kruidvat.


Deze steekspeldjes met diamantjes erop, kocht ik tegelijk met de klem. Ik ben er heel tevreden over. Ik vind echt leuk uitzien in zo'n knotje.


Als laatste van de dag keek ik wat filmpjes van (beauty)bloggers. O.a. deze van Teske, de boyfriend tag.

Dat was mijn weekend. Ik wou eigenlijk dit weekend heel veel gaan vooruit werken met mijn blog. Foto's en artikelen schrijven, maar dat ging helaas niet door school. Ik had wel foto's kunnen maken, maar veel meer niet.
Hoe was jouw weekend?


1 opmerking:

  1. Je hebt er weer een leuk artikel van gemaakt. De steekspeltjes zijn heel schattig, en wat grappig je haar krullen met sokken!

    BeantwoordenVerwijderen