zondag 5 januari 2014

Live my weekend 2014 #1



En dan is het laatste weekend van de kerstvakantie al voorbij. Dat betekent ook weer naar school, maar eerst live my weekend!




Zaterdag



Mijn ochtend begint bijna altijd met alle blogposts nalezen via bloglovin. Daarna het caviahok verschonen, maar dat hoeven jullie denk ik niet meer te zien ;)


Voor natuurkunde moesten we nog een practicum doen met een kaars. Daar moest ik maar eens aan beginnen. We moesten om de zoveel tijd een foto maken van de brandende kaars en uitrekenen hoeveel cm hij kleiner is geworden. 


Dit vind ik gewoon leuk uitzien.


 Daar gaat jip op zijn dagelijks tochtje naar de buren.


Mmm.. Deze had ik zo lang niet meer gehad! Een witte bueno.


1 januari kwam assepoester een modern sprookje erop. Die hadden we opgenomen en zaterdagavond gekeken. Een heel leuke vorm van assepoester! Zeker een aanrader als je van zo'n films houdt.


Zondag 


Zondagochtend gingen we weer naar oma. In de auto las ik in deel 2 van the hungergames. Het is heel spannend!


Mijn nichtje nam ook weer haar hondje mee. Hoe schattig! Hij pakte steeds de bal in z'n mond en begon er als een gek mee rond te rennen.


Die middag sprak ik af met mijn nichtje. We hadden zin in soep, dus we hadden cup a soup gemaakt. Het was souperieur!


Vrijdag kwam mijn pakketje binnen. Vandaag heb ik een paar looks gemaakt. Ik zeg verder nog niks, behalve dat morgen een review komt! Word je al nieuwsgierig? 


En dan sluit ik deze live my weekend af met mini pizza's!

Hoe was jullie weekend?


1 opmerking: