donderdag 16 januari 2014

Kruidvat hair repair anti klit spray silk


Deze anti klit spray van de Kruidvat gebruik ik al een tijdje. De verpakking is wel vernieuwd, eerst was hij smal en had een roze dop. Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen!




Eens even kijken naar de belofte. Het maakt je haar dus doorkambaar en zacht en glanzend als zijde. Klinkt goed! Door naar de ingrediëntenlijst!


Nou, eens kijken. Er zitten siliconen in, maar ook minder 'erge' varianten zoals dimethicone copolyol. Parabenen zitten er ook in. Het is dus niet zo'n geweldige ingrediëntenlijst. Als je een gevoelige hoofdhuid hebt, is dit niet zo'n goede anti klit spray denk ik.

Voor
Na
Zoals je ziet, zit er wel heel veel verschil tussen! Door de krullen had ik een paar knopen en die waren goed doorkambaar. Mijn krullen gingen er helaas wel uit, maar dat was ook wel te verwachten. De glans is echt prachtig! Hij blijft niet heel lang zichtbaar, maar wel een tijdje. Je haar wordt ook een stuk zachter. Ik heb ook het gevoel dat het minder pluist.. 
Het haar gaat glanzen door de siliconen, die leggen een glanzend laagje over je haar. Heel mooi! Maar, het sluit wel de hoofdhuid af waardoor die niet meer kan 'ademen'. Dat is dus weer wat minder!


Ik heb (nogal) dun haar en de klitten gingen er bij mij er heel soepel en gemakkelijk uit. Bij mensen met wat dikker haar zal het misschien wat langer duren, maar het haar is inderdaad beter doorkambaar. Hij geeft een hele mooie glans en zacht haar. Ondanks de ingrediënten ben ik er tevreden over.
Deze anti klit spray van de Kruidvat kost €3,49.


2 opmerkingen: