woensdag 1 januari 2014

Goede voornemens voor mijn blog






Het is oud en nieuw geweest en nu beginnen de goede voornemens in werking te komen. Ik heb er voor mij persoonlijk niet echt opgesteld, maar wel dat ik op sommige dingen moet gaan letten. Voor mijn blog heb ik wel wat doelen samengesteld waar ik naar toe ga streven. Deze wil ik graag met jullie delen en jullie mening erover hebben.




Ik wil heel graag een eigen domein, maar ik heb daarvoor te weinig lezers om dit nu al aan te maken. Een eigen domein kan ook nog wel even duren, want ik heb mijn blog pas sinds de herfstvakantie. Maar het zou wel echt super zijn als ik dit jaar al een eigen domein waardig ben ;)


Mijn artikelen komen heel erg onregelmatig op mijn blog terecht. Dan om 7 uur, dan weer om 6 uur en soms wel om 10 uur! Ik zelf vind dit heel vervelend. Ik wil dus ook gaan proberen mijn artikel om 7 uur op blog te hebben. Helaas ben ik thuis niet de enige die op de computer wil en daardoor is dit lastig. Maar vandaag is het wel gelukt! Verder wil ik proberen dat ik soms kleine artikelen schrijf en die in de middag plaats, maar hier zal ik wel niet aan toekomen.


Mijn teksten zijn ook niet altijd goed. Ik lees ze wel altijd na, maar toch blijven er kleine foutjes tussen zitten. Teksten zijn ook heel belangrijk, sommige mensen klikken meteen het scherm weg als er fouten instaan. Dat snap ik, want dat is gewoon niet fijn lezen. De teksten stralen ook iets uit, waardoor je blog/site professioneler lijkt/wordt.


Ik heb ook het gevoel dat ik meer personal artikelen schrijf dan beauty etc. Terwijl ik mijn blog heb gemaakt om over beauty te schrijven. Dat is denk ik ook leuker voor jullie, als lezers. We zien wel wat 2014 ons gaat brengen!

Dit zijn mijn doelen die ik wil bereiken met mijn blog. Als ik zo alles doorlees, wil ik eigenlijk mijn blog wat professioneler laten lijken. Denk jij dat het mij lukt? Ik heb er wel vertrouwen in.

1 opmerking:

  1. Wat een goede voornemens voor je blog! Heel erg tof. Veel succes en een gelukkig en gezond 2014! X

    BeantwoordenVerwijderen