zaterdag 11 januari 2014

Favorites at the moment



Vandaag weer een favorites at the moment. Voor deze keer heb ik gewoon uit alles gekozen, make-up, verzorging, lifestyle etc. Vandaag laat ik 6 favorites zien. Klaar voor? Hier komen ze!





Pas geleden kwam de review over het sleek oh so special palette. En ik ben er oh so happy mee! De shimmers zijn zo prachtig. Alle kleuren hebben een goed pigment, je kunt met dit palette alle kanten op! Hij ziet er al vies uit!



Deze hebben jullie niet voorbij zien komen. De labello soft rose. Deze heb ik nog niet zo heel lang. Ik heb er ook geen review over geschreven, omdat pas geleden ook al pearly shine langs kwam. Als jullie er toch nog een review willen, hoor ik dat graag! Het is een van mij favorieten, omdat de textuur heel zacht is en hydrateert goed. Ik heb ook echt een verzorgend gevoel als ik hem op doe.


Deze heb je dan weer wel voorbij zien komen. Ik was er ook heel enthousiast over. De kruidvat hand- en nagelcrème. Ik heb er niet echt woorden voor, hij doet zijn werk gewoon goed! Hij verzacht mijn handen en hydrateert heel goed!


De vaseline spray & go ziet er ook tussen. Hij trekt gewoon heel snel in en laat een heerlijke geur achter, en natuurlijk een zacht huidje! Ik pak deze vooral als ik geen zin om me in te smeren met bodybutter.


Deze klem van zenner is perfect voor mijn dun haar. Hij blijft gewoon heel goed zitten en is niet al te groot. Ik heb hem nog maar net en alleen vandaag in gehad. Hij viel me eigenlijk op door het patroontje, er hangen vooral zwarte klemmen. Deze had dan weer wat extra's. Ik vind het ook een beetje Japanse uitstraling hebben, door de bloemen en dan de gouden tanden.


Als laatste: The hungergames! Sinds ik catching fire heb gezien, wou ik meteen alle boeken hebben en lezen. Ik ben ondertussen al in het tweede deel bezig. Het eerste deel had ik al een week uit en het zijn best dikke boeken! Ik vind eigenlijk dat ik deel drie pas mag lezen als ik de film heb gezien, maar dat gaat zeker niet lukken! :p Echte aanraders zijn deze boeken, ze lezen gemakkelijk en het zijn altijd zo spannend! Ik kan nooit stoppen met lezen.

Dit was weer favorites at the moment. Hopelijk vond je het weer en leuk! Heb jij een van deze producten/spullen al geprobeerd? 


2 opmerkingen:

  1. Het sleek palette lijkt mij perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je favorieten te zien! Bij mij staat er ook een Sleek palette bij m'n favoriete producten. x

    BeantwoordenVerwijderen