vrijdag 10 januari 2014

10 facts about me



Na de laatste tijd veel te hebben geschreven over beauty, schrijf ik vandaag een artikel over mezelf! 10 facts about me. Ik weet niet of het een eerdere tag was, maar het leuk me wel leuk om te doen en dan komen jullie wat meer over mij te weten!




1. Ik breng mijn make-up met links en rechts aan. De rechterkant doe ik met rechts en de linkerkant met links. Ik vind het gewoon lomp met mijn arm over mijn andere arm heen make-up aan te brengen. Maar mijn oogpotlood breng ik dan wel weer met alleen rechts aan.


2. Lasagne is mijn lievelingseten! Ik ben niet zo van de friet, ik ben meer van pasta. Macaroni en spaghetti vind ik ook heerlijk.

3. Aan een oog zie ik wat minder, omdat dat erfelijk is.

4. Als mijn bed al 1 meter is verschoven, dan heb ik het gevoel dat ik aan de andere kant van mijn kamer in bed lig.


5. Ik vind bruine m&m's het lekkerste, maar ze smaken eigenlijk allemaal hetzelfde. Ik weet niet hoe dat opeens kwam.

6. Rond groep 6/7 hield ik samen met mijn zusje en nicht een zelfgemaakt tijdschrift bij.

7. Ik heb heel dun haar, waardoor ik er bijna niks mee kan. Als het los hangt, dan wordt het statisch/pluizig. Als ik het in een staart heb, dan is hij heel dun.


8. Ik draag nooit foundation. Ik vind dat nog niet nodig bij mij, ik heb een best wel zachte en gladde huid. Ik draag dan wel weer oogschaduw en blush, wat de meeste weer niet doen.


9. Ik drink altijd crystel clear of spa fruit. Dat vind ik gewoon zo lekker, er zit niet zo heel veel smaak in, maar wel wat. Ik heb pasgeleden een hele lekkere smaak uitgeprobeerd, framboos bosbes.

10. Ik ben te klein voor leuke kleren. De kleine damesmaatjes van de H&M passen mij soms. Het is best moeilijk kleren vinden wat leuk is voor mij(n leeftijd).


Dat waren 10 facts about me. Hopelijk vond je het leuk om te lezen. Je kent me nu al een beetje beter ;)





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel en leuke blog heb je! Keep it the good work :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo meer over je te lezen! Ik ben ook gek op lasagne :-)

    BeantwoordenVerwijderen