dinsdag 24 december 2013

TAG: Christmas


Vanavond is het al kerstavond! Een christmas tag is dan ook wel leuk om te doen! Kerst is altijd heel gezellig. Wij vieren het altijd met de familie. Eerste kerstdag gaan we altijd gezellig met (een kant van de) familie bij iemand wat eten. Dat doen we altijd allemaal zelf maken. En tweede kerstdag is gewoon de middag gezellig met de familie bij elkaar zijn.






Wat is je favoriete kerstfilm? Ik ken best wel veel kerstfilms... Lastig kiezen, maar twee films die ik heel leuk en grappig vind zijn the grinch en elf. De films hebben allebei dezelfde gedachte, het kerstgevoel redden.

Open je cadeau's op kerstavond of kerstochtend? Wij doen met Sinterklaas altijd cadeautjes, maar met Kerstmis krijgen we soms iets kleins. Dat is dan meestal in de middag.



Cadeautjes geven of krijgen? Krijgen is altijd leuk! Het liefste krijg ik er ook, dat klinkt heel egoïstisch. Ik weet het. Cadeautjes geven, is ook leuk, vooral als degene het cadeautje heel leuk vindt!

Wat staat er bovenaan je verlanglijstje? Echt een verlanglijstje heb ik niet. Wat ik wel nog zou willen hebben is palet van Sleek. Ik heb er nog nooit eentje gehad, maar ik wil er zo graag eentje uitproberen!



Wat is je favoriete kerstgerecht? Favoriet heb ik niet, want er is altijd wel iets anders. Zo'n kippenpasteitje doen wij soms met kerst, dat vind ik altijd wel lekker.

Kerstfeestjes organiseren of kerstfeestjes bezoeken? Organiseren, ik vind het fijn als er iets geregeld wordt, dat ik er een beetje controle over heb. Het is niet dat ik er zelf organiseer, dat laat ik nu nog even aan de ouderen over ;).

uit eten of zelf koken? Zelf koken! Zeker weten, met kerst koken we altijd wat lekkere dingen. Dat maakt het ook zo gezellig, allemaal heerlijk, zelf gemaakt eten!

Heb je wel eens een sneeuwpop gemaakt? Jaa, tuurlijk! Toen ik nog klein was, maakten we altijd een hele grote voor de tuindeur en zeiden we tegen mijn moeder dat ze via de tuindeur naar buiten moest kijken. Als er sneeuw ligt, maak ik heel soms een kleintje.

Wat is voor jou het belangrijkste van de kerstdagen? De gezellig sfeer. Voor mij betekend kerst eigenlijk gezellig samen zijn... met wat lekkers ;)

Een echte kerstboom of een neppe? Een echte! Ik vind een neppe zo'n wannabe. Dat is het eigenlijk ook. Een echte ruikt ook lekker, die geur doet me meteen aan kerst denken!



Welke kleur kerstballen in de boom? In de kerstboom in de kamer hangen doorzichige met zilveren opdrukken. Op mijn kamer hangen beertjes!

Vroeg opstaan of lang uitslapen? Lang uitslapen! Zo kun wat langer van de avond genieten!

Feestelijke jurkjes of winterse truien? Het liefste winterse truien, heerlijk warm! Maar ik zou ook wel eens een jurkje willen.

Welke make-up look ga je dragen tijdens kerst? Een normale met een groen oogpotlood! 


Dat was mijn tweede tag! Ik ben wel benieuwd welke film jij graag kijkt met Kerst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten