zondag 8 december 2013

Sieraden van vroeger

Het kan zijn dat vanavond live my weekend er laat op komt te staan of misschien helemaal niet. Vandaag vier ik namelijk mijn verjaardag en ik weet niet hoe lang dat gaat duren.

Ik weet nog heel goed waar ik mijn eerste gaatjes heb laten schieten. Bij bunny! Het waren hele kleine knopjes met een glinsterend blauw steentje. En pas geleden vond ik dit doosje. Hier zitten al mijn sieraden van vroeger in. Ik denk niet alles, maar wel een groot deel!








Dit zijn de oorbellen die erin zaten. Een paar ringetjes, eentje met olifantjes (dat waren mijn lievelingsoorbellen!) en er zaten ook nog twee losse in. Een koe en een egel. 


Ik moest hem gewoon even in doen! Ik vind dat olifantje zo schattig.



Dit armbandje kan ik me minder goed herinneren. Er hangen drie beertjes aan. Het lijkt op de foto een beetje goud, maar hij is zilver.



Toen ik deze ringetjes zag, had ik echt een 'oohh wat schattig' gedachte. Ze passen net niet over mijn pink. Op een ring zit hetzelfde beertje als op het armbandje. Op de ander zit een zilver steentje.

Heb jij je sieraden van vroeger nog?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten