dinsdag 31 december 2013

Shoplog: Maastricht


Als cadeautje kreeg ik een dagje shoppen in Maastricht. Ik was nog nooit in Maastricht geweest. Het is een gezellig stad, waar ik zeker vaker naar toe wil! We hadden ook gezellig geluncht bij pannenkoeken en meer. Een heel gezellig restaurantje. We zijn bij o.a. bij Kruidvat, the body shop en h&m naar binnen geweest.




Het allereerste wat ik kocht was deze essence cooling eye roll-on. Deze verminderd opgezwollenheid en eerste tekenen van vermoeidheid. Hij werkt erg verkoelend en dat is fijn. Deze komt van de essence my skin lijn en kost €2,89.



We waren ook the body shop binnen gewandeld. Ik wou heel graag een nieuwe bodybutter, mijne is bijna op. Ik had heel veel keus, echt heel veel en toch kon ik niet echt een vinden waarbij ik dacht: 'deze ruikt heerlijk!'. Helemaal achterin stonden deze mini's. Hij heet dreams unlimited en ruikt heel fris. Hij smelt al een beetje op je huid. Oké nu ben ik aan het reviewen, dat wil ik nog niet! Dat komt nog wel. Deze kost €2,-



Je kent vast en zeker de scentchips wel. Daar komt trouwens ook nog een review over. Deze kwam ik tegen in een woonwinkeltje. Je hoeft niet een doosje te pakken en er een vaste prijs voor te betalen. Hier kun je ze voor 50 cent per stuk meenemen. Ik heb lavendel, flora (of zoiets) en mango.


Deze twee shirtjes komen van de H&m. Ze hebben allebei zo'n waterval hals. De roze is alleen iets minder en wat breder. De zwarte heeft lange mouwen, maar zo ziet het er wat leuker uit.


Deze trui komt van de Sting af. Het model is niet zo bijzonder, alleen de print vind ik echt echt heel leuk.

Dit was mijn shoplog! Ben jij ook wel eens in Maastricht geweest?
Vanavond wil ik ook nog wat artikelen plaatsen, vooral omdat de laatste dagen zo'n zooitje waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten