zaterdag 21 december 2013

Montagne Jeunesse fruit smoothie


Mijn artikel is vandaag twee uurtjes eerder, omdat ik vanavond geen tijd heb...

Een maand geleden had ik het over mijn eerste maskertje van montagne jeunesse. Ik zei toen dat er ook het fruit smoothie maskertje kwam. En eindelijk had ik tijd genoeg om hem uit te proberen. Ik schaam me wel een beetje, omdat ik toen zei dat deze een paar weken later kwam. Uiteindelijk, is dat iets langer dan een maand geworden.





In het maskertje zit heel wat fruit verwerkt. Namelijk framboos, mango, abrikoos, perzik en granaatappel. Het is de bedoeling dat je eerst je gezicht reinigt en dan het maskertje aanbrengt. Een kwartiertje laten zitten en dan eraf halen.


De substantie is een stuk minder dik dan de chocolade variant. De kleur is iets lichter dan hij op de verpakking is weergeven. Dat zijn altijd die trucjes. Je hebt het passion peel of maskerje, daar zie je een dik, paars maskertje, maar het heeft meer weg van roze gel.



Als je hem aanbrengt is hij gewoon wit. Het aanbrengen ging heel gemakkelijk en werd na 5 à 8 minuten hard. Na het kwartiertje haalde ik het eraf, dat vind ik nog altijd het vervelendste. In het begin is je huid meestal een beetje rood, bij mij trok dat al snel weg en dat maakte plaats voor een heerlijk zachte huid. Het maskertje beloofde een zachtere en frissere huid. Dat klopt wel ongeveer.

Het maskertje is te koop bij verschillende drogisterijen voor €1,09


2 opmerkingen: