vrijdag 6 december 2013

Mijn sinterklaasavond


Ik vind sinterklaasavond altijd zo gezellig! Vandaag ga ik jullie wat vertellen over mijn sinterklaasavond. 





Bij ons is het toch wel een gewoonte om op sinterklaasavond te gaan gourmetten. Dat hebben we dus ook gedaan. Onder het gourmetten hebben we ook afgesproken wat voor spel we gaan doen met de cadeautjes. We hebben kaarten gepakt en die op de kop neergelegd. Om de beurt moet je een kaart pakken en als je bijvoorbeeld een koning hebt mocht je een cadeautje pakken. En zo had je allemaal van die dingen.


 Wij beginnen nooit direct na het eten met de cadeautjes. Ik heb nog aan mijn zentangle gewerkt. Op dit moment ben ik bezig met een olifant (die van nijntje) in te kleuren met zentanglepatronen.


Rond acht uur begonnen we met het spel. Toen ik mijn eerste kaart raapte mocht ik al meteen een cadeautje uitpakken. De cadeautjes die ik heb gekregen zijn: wanten, huissokken, een sjaal, een scheurkalender, een zentangleboek, telefoonhoesje, chocolademuntjes (natuurlijk!) en een vest. Ik ben heel blij met de cadeautjes!


Het hoesje dat ik kreeg is een flipcase met een Aztekenprint. Hij komt van smartphonehoesje.nl af. Je hebt deze print in verschillende kleuren. Het is een best wel glad hoesje.


Ook kreeg ik een zentangleboek. Dit is geschreven door Sandy Steen Bartholomew en het heet zentangle, creatieve patronen tekenen. Ik ben hier heel blij mee, want in dit boek staat echt alles! De basis, schaduwen, heel veel patronen, voorbeelden etc.



Ik heb ook huissokken gekregen. Die had ik wel nodig, want ik had eerst slofkousen. Dat zijn kousen met een slof aan de onderkant. Die werden helaas te klein. Dus ik kreeg nieuwe. Deze komen volgens mij de V&D af. Er zit zoals bij huissokken antislip onder.


Ook kreeg ik een sjaal. Deze zag je misschien al voorbij komen in een artikel. Hij komt van de coolcat af. Hij is zwart met witte kruisjes en de binnenkant is wit met zwarte kruisjes. Het is een wikkelsjaal. Een best wel brede. Hij voelt niet echt gebreid aan, maar heel zacht.

 Verder kreeg ik deze scheurkalender. Het is een beautyscheurkalender. Hierin staat bij elke dag een klein stukje over beauty en lifestyle. Je zal in 2014, dus wel wat tips voorbij zien komen!



Ik kreeg ook nieuwe wanten. Ze zijn binnen met fleece 'bedekt', daardoor zijn ze lekker warm. Ik krijg deze winter dus geen koude handen!


Het laatste wat ik kreeg is een vest van de sting. Het ziet er een beetje oma-achtig uit als je hem dicht hebt (vind ik). Als hij open hangt vind ik het echt een super leuk vest! Een basic top eronder en ketting erbij en dan valt dat allemaal al weer mee.


Dat was mijn sinterklaasavond en mijn cadeautjes. Hebben jullie een leuke sinterklaasavond gehad? of moeten jullie het nog vieren of doen jullie meer met kerst?







1 opmerking:

  1. Leuk om te zien, je hebt mooie spulletjes gehad! Wij hebben het donderdag met mijn familie gevierd en vanavond vieren we het met de familie van mijn man :-)

    BeantwoordenVerwijderen