donderdag 26 december 2013

Look of the day


Sorry dat het artikel zo laat is. Ik had geen idee dat we nog tot zo laat nog bij familie zouden zitten.

Voor vandaag heb ik foto's gemaakt van mijn look van vandaag. Misschien schrijf ik zo'n artikelen wel vaker. Het is tweede kerstdag en dan doen de meeste mensen wat meer met make-up en kleding. Ik doe dat ook heel graag! 





Gister na het douchen had ik mijn haar zo'n 'opgestoken', dat ik de volgende dag krullen had. En of ik die had! Ik ga binnenkort ook een artikel schrijven over hoe je je haar kan krullen zonder stijltang (op verschillende manieren). 
Mijn make-up is wel nog redelijk subtiel. Ik koos voor een nudekleuren op mijn oogleden en een zilver lijntje op mijn waterlijn. Verder nog een licht roze blush en een licht gekleurde lipbalm. 


Wat ik droeg deze kerst, was een gebreid vest met een zwart shirtje eronder. Daarop mijn nieuwe spijkerbroek met een soort 'print' op de dijen en knieën. Deze winter loop ik op bruine laarsjes, dus ook deze kerst. 


Sieraden droeg ik niet zoveel. Mijn nieuwe ketting en een ring. Op mijn nagels heb ik niks bijzonders, een groen glitter randje en op mijn ringvingers een stickertje.


Dit droeg ik deze kerst. Het enige 'speciale' dat ik had met kerst, waren de krullen. Ik had ook mijn nieuwste kleren aan, maar verder was er niks bijzonders eigenlijk.
Draag jij met kerst net als mij gewoon dezelfde outfit of heb jij op tweede kerstdag iets anders dan de eerste kerstdag?



1 opmerking: