zondag 22 december 2013

Live my weekend #5


Jep, het weekend is weer voorbij. Dit keer geen helaas, want het is kerstvakantie! Ik heb weer wat foto's gemaakt van wat ik heb gedaan dit weekend.


Zaterdag


Veel mensen zag ik hay day doen en het staat ergens vooraan bij populairste apps, dus waarom zal ik het niet eens uitproberen?


Daarna las ik een artikel op de blog van Teske. Het ging over een palet van Barry M. Er zaten mooie kleuren tussen. Zeker een palet voor mij!


Mijn zaterdagklusje kwam ook weer om de hoek kijken. Het caviahok verschonen.


Toen ik het caviahok aan het verschonen was, waaide er zo'n koude wind. En dan zit dat gekke konijn van mij weer buiten..



Ik had heel laat mijn kleren aan. Om drie uur 's middags pas!


Zaterdagavond ging ik naar de kerk voor mijn opa. (Doen we elk jaar rond de tijd van Kerstmis, voor oma)


Diezelfde avond was er een truckrun. Dan komen er heel wat trucks en soms auto's of busjes langs die helemaal zijn versierd in een kerstthema. Ze rijden dan mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking rond voor een onvergetelijke avond.



Zondag


's morgens stond ik op en toen waren de kippen aan het vechten!


Het enige huiswerk dat ik op kreeg is geschiedenis. Negen opdrachten, ik ben pas bij de tweede. Ik wou het zaterdag al maken! Misschien strakjes nog maken, anders zit er de hele vakantie mee.


 Heb ik jullie al verteld dat er voor het eerst een mini kerstboom in kamer staan? Hij hangt vol met kleine schattige beertjes die een kerstmuts dragen.


Mijn eyeliner wou maar niet lukken!


Ik kom er steeds achter dat ik elk weekend wel iets koop. Dit keer is het een to do-boekje van de Hema, waar ik in een eerder artikel over vertelde. Hij kost maar €2,50. Je hebt hiervan ook nog sticky notes en een memoblok.


Ik ben ook achter een televisiezender gekomen die best wel leuk is. We waren bij oma en die heeft niet zo heel veel zenders en mijn zusje zei dat dit best wel leuk is. Dat gingen we kijken en het is inderdaad best leuk! Vooral met kerst. We weten nu hoe je zo'n gingerbread house moet maken, het is eigenlijk best makkelijk... De zender heet trouwens 24kitchen.

Dat was mijn weekend wel! Hoe was jouw weekend?


1 opmerking:

  1. Wat schattig het boompje met beertjes, heerlijk zeg zo laat je kleding pas aan, doe ik ook weleens :-)

    BeantwoordenVerwijderen