maandag 9 december 2013

Live my weekend #3





Het weekend is helaas weer voorbij. Dat betekent ook weer een nieuwe live my weekend! Deze keer niet zoveel foto's. Ik heb dit weekend 2 verjaardagen gehad en daar vul ik mijn middagen dan mee.



Zaterdag


Normaal douche ik 's morgens niet, maar die ochtend blijkbaar wel.


De laatste tijd heb ik weer kousen aan. Lekker warm!


Zondag vierde ik ook mijn verjaardag. Ik en mam hebben dus al wat lekkers klaargemaakt. Ik heb wraps gemaakt. Wij doen altijd sla met kipfilet of gerookte zalm. Verder hebben we ook al een monchoutaart gemaakt.


Gelukkig had ik dit weekend bijna niks aan huiswerk, maar er moest toch wat gemaakt worden.


 Zaterdag heeft het ook heel wat geregend bij ons! Ik had ook verjaardag die dag, daar heb ik mijn middag doorgebracht.


Op de verjaardag zijn niet echt mensen van mijn leeftijd, dus ik heb mijn schetsblok meegenomen en heb mijn tekening afgemaakt.


Dit is ook mijn eerste verjaardagscadeautje al! Want zij kon zondag helaas niet komen. Ik ben er echt super blij mee. Het is een hele grote mok met een lepeltje. Er zitten drie blokken chocola in waarmee je chocolademelk mee kunt maken. Daar komt zeker nog een review van! Ik weet alleen niet of ze allemaal tegelijk doe of allemaal apart. Ik denk tegelijk.


Ik heb ook mam weer eens geholpen in de keuken. We aten spaghetti met een lasagnesaus. We hadden geen spaghettisaus meer Het smaakt een beetje raar, maar het was redelijk lekker.

Zondag



De laatste voorbereidingen voor mijn verjaardag. Letterlijk de kers op de taart! 


Nieuwe kleren aan, want zondag vierde ik mijn verjaardag. Eigenlijk ben ik pas donderdag jarig..


De cadeautjes die ik kreeg zijn er helemaal niet zoveel. Dat vond ik ook helemaal niet erg, want ik was al blij toen ik de trilogie kreeg van de hongerspelen. Die wou ik zo graag! Verder kreeg ik nog een sierkussen, celebrations en een cadeaubon van de Kruidvat.

Mijn weekend was weer super! Steeds als ik zo'n artikelen schrijf, dan kom ik erachter dat ik eigenlijk best wel veel doe in het weekend...



1 opmerking: