maandag 2 december 2013

Live my weekend #2


Dit is weer live my weekend. Hij is een dag later, want ik heb vandaag ook vrij! Deze week beginnen de rapportvergaderingen en dan vallen er wat lessen uit voor mij. Dus bereid je voor op een hele reeks foto's!



Zaterdag


Jep, mijn standaard klusje op zaterdag komt ook weer om de hoek kijken. Ik moest weer het caviahok verschonen. 


Begon ook alvast aan een artikel, dat kun je nu lezen. Klik hier voor het artikel.


Mmm...tosti's!


In het weekend is meestal dit mijn look. Oogpotlood, mascara en soms eyeliner. Mijn haar met een klem nonchalant opgestoken.



Mijn huiswerk moet ook gemaakt worden! Ik had vrijdag al wat gemaakt, dus de rest van het weekend hoef ik niet zoveel meer! :)



Onder het huiswerk maken, zet ik altijd zachtjes de radio aan of een cd. Deze keer was dat Katy Perry.


Ik heb ook een nieuwe badjas. Hij is van de H&M. Is hij leuk? Ik vind van wel!


Stiekem hou ik van een kleurtje op mijn lippen. Maar lipstick gaat mij weer wat te ver voor mijn leeftijd (dat is mijn mening), dus ik hou het bij lipbalm/labello met een lichte kleur! Hier zie je essence glow tinted lip balm. Hier lees je een review.


Ik heb een tekenares gevonden die mij na wilt tekenen! Ik heb dus een heel aantal foto's gemaakt en de beste doorgestuurd. Ik heb al wat gezien en het wordt heel mooi! Binnenkort zien jullie dus een nieuwe lay-out! 


Ik heb oogschaduwpoeder gevonden, dus ik moest die even swatchen! Het is niet zo goed te zien, maar het is net alsof een glitterbom is ontploft op mijn hand! De blauwe zie je een beetje en die is echt mooi!


Zaterdagavond was ik bij mijn nichtje te vinden. Daar bleef ik logeren. Het was super gezellig! We zijn niet te laat gaan slapen, want de volgende ochtend stond ons vaste reisje naar oma weer gepland!

Zondag


We mochten ook de schoen zetten en daar kwam in elk schoentje een zakje chocolade muntjes! 


's morgens hadden we monopoly gedaan! Het duurde niet lang of we hadden er al geen zin meer in. 


De laatste tijd speel ik ook vaker ninja chicken! Ik weet dat het een 'oud' spel is, maar spellen hebben toch geen houdbaarheidsdatum?! Net als muziek.


Oma belde vanochtend dat Sinterklaas langs was geweest! Mijn eerste pakjes van Sinterklaas zijn een chocolade letter, schetsboek en een (sport)tas.


In de middag was ik weer thuis en maakte ik een lekkere mok warme chocomelk en pakte er een chocolate chip bij! 


Ik heb die avond ook al een zentangle in mijn schetsblok gemaakt. Ik heb vooral patronen gebruikt die met natuur te maken hebben, zoals bloemen en veren.

Maandag


Mijn schoenen werden vandaag weggebracht, want die zijn kapot. Ik moest dus andere schoenen aan. Zoveel schoenen heb ik niet, dus het werd dit paar. Maar ze passen niet bij elke broek!



Richting stad. Winkelen!


Wat ik heb gekocht: een broek van tobakko, een bloesje van de New Yorker, een camerastandaard, een borstel en spiegel in een en een touchpen.

Bloesje en broek

Details





 De camerastandaard komt van executieverkoop. Daar hebben ze allemaal spullen en hebbedingetjes voor niet meer dan €5,- of tenminste het meeste! Over de camerastandaard komt
nog een klein stukje morgen.

Dit is zo'n hebbedingetje, maar wel een heel fijn hebbedingetje! Ideaal voor mee naar school. Dit is een borstel en een spiegeltje ineen! Zoiets kun je op meerdere plaatsen krijgen. Eerder had ik er een van de Wibra, maar die is kapot. 

Deze touchpen komt ook van executieverkoop. Het is klein en je kunt hem aan je telefoon hangen. Hij zit dan waar altijd je oortjes zitten. Hij werkt redelijk goed.


En dan sluit ik dit artikel af met een zonsondergang.

Hoe was jullie weekend?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten