vrijdag 27 december 2013

Labello pearly shine


De labello pearly shine is de op een na laatste toevoeging aan mijn labello collectie. De labello pearly shine had ik een paar weken terug al, maar nog geen review geschreven en dat wou ik toch wel doen. Voor vandaag dus een review!





Labello: "Pearly Shine maakt je lippen zijdezacht met een subtiele parelglans. Een vleugje lichtroze en een zachte glinstering maken je lippen extra vrouwelijk. De zijde-extracten voeden je lippen intensief en houden het vochtgehalte op peil."
De labello maakt je lippen zacht en geeft een subtiele roze kleur af. Dat is nou precies wat ik zoek in labello's! :) Ik kwam er net wel achter dat er siliconen inzitten. Het staat wel helemaal onderaan, maar het zit er wel in.


Als je de labello open draait, komt er een roze, glanzende labello tevoorschijn. Hij ruikt best wel lekker. Hij heeft die standaard labello geur met nog iets erbij (volgens mij), waardoor hij net even anders ruikt. Ik kan de geur niet echt omschrijven.

mijn haar is nog nat, ik weet het.
Hier heb ik de labello op. Je ziet inderdaad een licht roze kleurtje met een mooie glans. De substantie voelt ook zacht aan op je lippen. Als ik hem net heb op gedaan, dan heb ik ook wel het gevoel dat hij je lippen inderdaad zacht maakt. Dat klinkt misschien best wel raar... Hij maakt je lippen wel iets zachter, maar ik merk niet veel verschil. Hij droogt mijn lippen ook niet uit, ondanks de siliconen.
Doordat er twee labello's in één verpakking zit is hij iets duurder. Ik weet het niet precies, maar zo'n verpakking met 2 labello's kost rond de €4. Labello's zijn te koop bij verschillende drogisterijen zoals Kruidvat, Da, Etos.
Welk verzorgend lipproduct gebruik jij?



Ik wil trouwens gaan werken met labels, dat is hetzelfde als de tags onderaan een artikel. Dan klik je op een label en kom je alle artikelen tegen met dat label.

2 opmerkingen:

  1. mooi subtiel effect. Momenteel gebruik ik de babylips veel en de lippenbalsem van Birts bees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naar babylips ben ik ook heel nieuwsgierig naar..

    BeantwoordenVerwijderen