donderdag 5 december 2013

Camerastandaard


Sorry dat het wat langer duurde voor dit bericht.

Een camerastandaard leek me heel handig, maar ik heb er nooit bij stil gestaan om er ook te kopen. Ja ik weet het, dat klinkt heel raar! Deze kwam ik toevallig tegen bij executieverkoop. Een winkel waar alles onder/rond de €5,- is. Ze hebben daar zoveel spullen! Deze standaard kost maar €1,50! Het is dan wel een kleintje, maar het is goed genoeg om mee te beginnen. 






Hij is universeel en past dus op elke camera. En is zeker een lichtgewicht. De verstelbare poten zijn ook zeker handig! Ik heb dit al geprobeerd en hij blijft dan ook goed staan.

Dit zijn wat detail foto's. Bij mijn camera zit dat gat helemaal rechts, dus ik moet zorgen dat de poten dan wel goed staan. Waar je de camera op vastmaakt kun je ook helemaal ronddraaien. Voor mijn eerste camerastandaard vind ik dit een goed begin! Het is dan wel klein, maar ik hoef ook nog geen grote. De poten zijn negen centimeter lang, op zijn kleinst en vijftien centimeter op zijn grootst. Ik weet niet precies of de winkel executieverkoop overal is, ik heb deze in Venlo gekocht.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten