zondag 3 november 2013

Montagne jeunesse chocolate masque


Dit was mijn eerste maskertje van montagne jeunesse. Normaal had ik van kruidvat zo'n peel off masker. Ze werken goed, maar ik vind peel off vervelend worden. Ik zit steeds restjes weg te peuteren. Ik wil dus iets anders proberen. Ik heb van montagne jeunesse twee maskertjes meegenomen. Chocolate masque en fruit smoothie (met framboos en mango). Ik begin met deze. De ander komt pas over een week of twee, want te vaak een maskertje is niet goed voor je.





Toen ik hem open maakte, kwam meteen de chocolade geur vrij. De geur doet me een beetje aan warme chocomelk denken. De substantie is vrij dik en lijkt een beetje op te dikke bodybutter. Toen ik gewoon zo aan het pakje voelde leek de substantie ook vloeibaarder, maar dat valt wel mee.


Het was ondanks de dikke substantie makkelijk aan te brengen. Ik kreeg het ook goed verdeeld over mijn gezicht. Veel heb ik niet nodig, dus ik kan er nog wel een keer mee doen. Zoals ik al had gezegd was dit mijn eerste keer met een maskertje van montagne jeunesse. Het beviel me best goed, alleen het er afhalen was lastig. Je moet je handdoek/doekje goed nat maken en steeds vervangen (als je doekjes gebruikt) anders krijg je allemaal bruine strepen op je gezicht. Na het er goed hebben afgehaald, was mijn gezicht een beetje rood. Dat trok snel weg en maakte plaats voor een heerlijk zachte huid. Ik ben tevreden over dit masker. Het enige minpuntje vind ik, dat als je het eraf haalt er soms bruine vegen overblijven. Het is dus iets aan de donkere kant voor mij. Dit masker kost als ik me niet vergis €1,89. Het masker is te koop bij drogisterijen als Etos, Kruidvat, Trekpleister etc.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten