zondag 20 oktober 2013

Yes love blauwe nagellak




Gister heb ik een nieuw lakje gekocht bij een sieradenwinkel, Kuci Muci. Ze hebben daar sinds 2013 cosmetica. De collectie bestaat uit nagellak, mascara, lipstick etc. Het merk heet yes love. Ik had er nog nooit van gehoord. Je kon uit heel veel kleuren kiezen. Ik wou nog een blauw turquoise kleur en die was er ook bij. Die nam ik dus mee.






Ik vind het persoonlijk een mooie, redelijk felle kleur. Dat is ook precies wat ik wou. Toen ik hem opdeed leek hij iets minder fel maar dat viel mee, dus de kleur ziet er hetzelfde uit als in het potje. Hij dekt ook goed. Na twee laagjes heb je al een hele goeie duidelijk kleur. Het kwastje is van normale grote. Of hij lang blijft zitten ben ik nog niet achter, maar dat zal ik ook wel laten weten. 
Het is niet echt een speciaal product, gewoon een normaal lakje. Het enige wat me opviel was dat er 15 milliliter inzit, wat best veel is. 
Ik heb hem gekocht bij kuci muci voor €2,50. De prijs vindt ik best wel goedkoop voor zo'n potje, want hij zit toch wel vol en doet zijn werk goed. 


Nadat hij was opgedroogd, heb ik er nog wat zilveren krullen op 'geschilderd' met een striper. Je kan dit ook doen met een satéprikker, dottingtoolpen etc. Als je met een striper werkt (zoals ik deed) is het het makkelijkste om aan het eind van de krul te beginnen en dan in een boog naar een kant van je nagel. Als je met bijvoorbeeld een satéprikker werkt, is het makkelijker om vanuit een kant van je nagel te beginnen en dan een krul maken. Maar iedereen is anders, dus je moet maar kijken wat jij het makkelijkste vindt. Ik gebruikte trouwens de zilveren striper van essence: 03 silver surfer.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten