donderdag 17 oktober 2013

Like a sparkle

Welkom op mijn blog!

In deze blog ga ik vanalles schrijven; reviews, DIY's, lifestyle en nog veel meer. Ik ben zelf al bekend met bloggen. Mijn twee eerdere blogs zijn: nailartdesings.blogspot.nl en mylaughablelife.nl. Nailartdesings lijkt me duidelijk, over nail art. Ik ben gestopt met die blog omdat het te eentonig was, alleen maar nail art. Ik vond het gewoon saai worden. Die tweede ging over vanalles (wat ik leuk vond ;p), daarna over cupcakes. Maar ja, zo vaak bak ik ook weer niet cupcakes. Ik kreeg ook daar steeds minder zin in.
Deze blog, like a sparkle, lijkt me heel leuk om te doen. Ik kan schrijven waarover ik wil en het is nog afwisselend ook. Ik probeer elke dag een artikel te publiceren. Dat zal wel niet altijd lukken met school, denk ik. Op dit moment ben ik nog druk bezig met de lay-out, dat zal nog wel 1 dag duren ofzo.

Hopelijk vind je mijn blog leuk en misschien kom je wel terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten