donderdag 31 oktober 2013

Lay-out


Niet lang geleden was ik wat aan het rond neuzen op bekende blogs. Ik kwam toen de site design seeds tegen. Op die site zie je foto's met een kleurenpalet erlangs. Op dat palet staat de kleuren die in de bijbehorende foto terugkomen. Ik vond dit heel inspirerend voor mijn lay-out van mijn blog.





Dit is zo'n kleurenpalet met foto. Je ziet dat de kleuren van het kleurenpalet terugkomen in de foto. 



Zoals je al hebt gemerkt, heb ik een nieuwe lay-out. Voor mijn lay-out ben ik geïnspireerd door dit kleurenpalet. Mijn favoriete kleuren zijn echt zo'n pastel en lichte kleuren. Mijn achtergrond die ik eerst had vond ik een beetje te zwaar/druk. 

Deze vind ik ook heel mooi. Als ik de foto zonder palet zou zien, dan zag ik alleen een blauwe zee. Als je beter gaat kijken zie je toch veel meer kleuren.
Nog wat meer kleurenpaletten:






De paletten kun je goed gebruiken bij een lay-out maken of je interieur wat kleur geven. Als je deze site gaat gebruiken, kun je ook naar een bepaalde kleur zoeken, dan krijg je paletten met die kleur erin. Ik ga deze site in ieder geval vaker gebruiken! Wil je ook even een kijkje nemen? Klik hier maar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten