zondag 27 oktober 2013

essence eyeshadowbrush

 

 Vandaag was een mini shopmiddag. Ik heb een eyeshadowbrush en twee maskertjes gekocht waar nog een review over komt. Ik begin met de brush. Deze heb ik gekocht, omdat ik het tijd vond voor een fatsoenlijke brush. Ik had al veel goeds gelezen over deze, dus ik nam hem ook maar mee.





Als allereerste, de foto van de brush zelf is onduidelijk en ik kreeg er geen duidelijk foto van. Daarvoor alvast sorry... 
Als allereerste voelde ik aan de haartjes, die zijn lekker zacht en stevig. Er vielen ook geen haartjes uit toen ik voelde, dat is ook al een goed teken. De grote van de brush is perfect voor mijn ooglid. Ik vind dat veel fijner, dan zo'n sponskwastjes waar je een soort van je ooglid zit in te kleuren. Daarna gebruikte ik hem en hij was echt zacht en geeft goed de oogschaduw af. Ik waste hem daarna en hij was nog steeds zacht! Natuurlijk kan het ook komen doordat het pas de eerste keer wassen is. Ik ben er heel erg tevreden over.
Deze brush is te koop bij drogisterijen als kruidvat en trekpleister. De prijs is ook lekker goedkoop: €1,39










Geen opmerkingen:

Een reactie posten